string(95) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/09/unnamed-1-1.png');"
string(69) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2021/09/unnamed-1-1.png"
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji wydarzenia. „Kreatura 2021”
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji wydarzenia. „Kreatura 2021” to konkurs, który promuje nieszablonowość myślenia, oryginalność i wyjątkowość w polskiej branży reklamowej. Szczegółowe informacje poniżej.
Informacje o wydarzeniu:
- „Kreatura” to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
- Wydarzenie ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.
- Szukamy twórczych interpretacji rzeczy powszednich i niecodziennych. Liczymy na kreatywne obrazy, projekty i przekazy. Poszukujemy strategicznych konceptów i innowacyjnych nośników komercyjnych treści.
- „Kreatura” to poszukiwania prac wyjątkowych, ale także szansa na networking i spotkanie oko w oko z twórcami, marketerami i ciekawymi osobowościami polskiej branży kreatywnej (relację z 2019 roku można obejrzeć TUTAJ).
- Poprzednia edycja eventu, z wiadomych przyczyn, odbyła się online (video z gali online TUTAJ), a wśród nagrodzonych prac znalazły się m.in. kampanie dla Decathlon Polska, Ikei, Skody czy Play.
- W tym roku „otwieramy się” również na kreatywnych freelancerów, którzy nie są zrzeszeni z agencją lub domem mediowym. Przyjmujemy wszystkie prace, które charakteryzują się odwagą i wychodzą poza schemat „bezpiecznego” przekazu marketingowego. Osoby do 26. roku życia mogą się zgłosić bezpłatnie.
Więcej: www.kreatura.pl
Magazyn „Media Marketing Polska” – współorganizator wydarzenia:
Partnerzy: Graffiti, Sodexo, Orange, Tandem Media
Prace oceniać będą między innymi:
- Karolina Witecka – przewodnicząca Jury, CEO i co-owner agencji Cut The Mustard;
- Katarzyna Białasiewicz-Jaczewska – creative director Unique One
- Dorota Bubka – creative director GoldenSubmarine
- Tomasz Gębala – creative director & partner, Dziadek do orzechów
- Karol Kamas – dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and rewards services
- Łukasz Matyla – kierownik komunikacji i CRM, Skoda
- Michał Michalik – creative director/CEO Pomarańcza
- Paweł Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska
- Kacper Wantola – współwłaściciel i producent Graffiti Film
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...