Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji wydarzenia. „Kreatura 2021” 

Informacja Prasowa - 22.09.2021
103

 Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji wydarzenia. „Kreatura 2021” 

 Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji wydarzenia. „Kreatura 2021” to konkurs, który promuje nieszablonowość myślenia, oryginalność i wyjątkowość w polskiej branży reklamowej. Szczegółowe informacje poniżej.

KREATURA_BANER_1200x1200.png
Informacje o wydarzeniu:
  • „Kreatura” to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
  • Wydarzenie ma na celu wyróżnienie i uhonorowanie polskiej sztuki reklamowej. Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania.
  • Szukamy twórczych interpretacji rzeczy powszednich i niecodziennych. Liczymy na kreatywne obrazy, projekty i przekazy. Poszukujemy strategicznych konceptów i innowacyjnych nośników komercyjnych treści.
  • „Kreatura” to poszukiwania prac wyjątkowych, ale także szansa na networking i spotkanie oko w oko z twórcami, marketerami i ciekawymi osobowościami polskiej branży kreatywnej (relację z 2019 roku można obejrzeć TUTAJ).
  • Poprzednia edycja eventu, z wiadomych przyczyn, odbyła się online (video z gali online TUTAJ), a wśród nagrodzonych prac znalazły się m.in. kampanie dla Decathlon Polska, Ikei, Skody czy Play.
  • W tym roku „otwieramy się” również na kreatywnych freelancerów, którzy nie są zrzeszeni z agencją lub domem mediowym. Przyjmujemy wszystkie prace, które charakteryzują się odwagą i wychodzą poza schemat „bezpiecznego” przekazu marketingowego. Osoby do 26. roku życia mogą się zgłosić bezpłatnie.
Więcej: www.kreatura.pl
 
Magazyn „Media Marketing Polska” – współorganizator wydarzenia:
 
Partnerzy: Graffiti, Sodexo, Orange, Tandem Media

Prace oceniać będą między innymi:

  • Karolina Witecka – przewodnicząca Jury, CEO i co-owner agencji Cut The Mustard;
  • Katarzyna Białasiewicz-Jaczewska – creative director Unique One
  • Dorota Bubka – creative director GoldenSubmarine
  • Tomasz Gębala – creative director & partner, Dziadek do orzechów
  • Karol Kamas – dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and rewards services
  • Łukasz Matyla – kierownik komunikacji i CRM, Skoda
  • Michał Michalik – creative director/CEO Pomarańcza
  • Paweł Patkowski – dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska
  • Kacper Wantola – współwłaściciel i producent Graffiti Film
KREATURA_750x200_TERMIN.png

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...