Ruszyły live porady IKEA o urządzaniu domu

Informacja Prasowa - 28.12.2017
256

Ruszyły live porady IKEA o urządzaniu domu

Pod koniec listopada IKEA rozpoczęła emisję cyklu porad na żywo „Niech żyje dom!”. W emitowanym na Facebooku livestreamie dekorator wnętrz IKEA wraz z zaproszonym gościem podpowiada Szymonowi Majewskiemu i widzom, jak zmienić swój dom prosto i z pomysłem. Pierwszy odcinek porad na żywo obejrzało ponad 130 tysięcy widzów.

 

Kuchnia Spotkań IKEA – miejsce, które na stałe wpisało się w towarzyską mapę Warszawy – zmieniła się w studio nagraniowe. Prosto z jej pięknych wnętrz, ekspert IKEA razem z gośćmi radzą na żywo, jak urządzić domową przestrzeń tak, by była dopasowana do naszych potrzeb.

Bohaterem każdego odcinka jest duet – Katarzyna Jaros-Puzio, projektant wnętrz IKEA Retail oraz Szymon Majewski, szukający sposobu, aby być jeszcze lepszym mężem i panem domu. Razem z widzami uczy się, jak w prosty sposób wprowadzić do swojego życia zmiany, by na co dzień żyło się lepiej. W premierowym odcinku „Jak dobrze zorganizować kuchnię?” wzięła również udział Marta Dymek, autorytet kulinarny i autorka bloga Jadłonomia, w kolejnym wystąpi Crazy Nauka – prowadzący kanał popularnonaukowy na YouTube.

Chcemy zachęcić ludzi do częstszych zmian w swoich domach, dzięki którym codzienne życie może stać się łatwiejsze. Prezentując proste pomysły i inspiracje, pokazujemy, że urządzanie wnętrz nie jest takie trudne. Interaktywna forma, jaką jest livestream, umożliwia bliski kontakt 
z odbiorcą. Dzięki transmisjom na Facebooku użytkownicy mogą zadawać pytania lub komentować prezentowane pomysły na bieżąco. Są to realne rozwiązania z Kuchni Spotkań IKEA, ale także autorskie pomysły naszego eksperta i zaproszonych gości – podkreśla Adam Jankowski, Consumer & Customer Engagement Manager, IKEA Retail w Polsce.

Pierwsze live porady IKEA „Niech żyje dom” dostępne są na www.facebook.com/IKEApl/ . Już 3 stycznia o g. 19.00 będzie można wziąć udział w kolejnym livestreamie „Jak urządzić wygodną sypialnię?”.

Za realizację projektu IKEA odpowiadają agencje: Blue Ivy (produkcja i koordynacja działań), Hash.fm (influencers relations), One Stream (live streaming),  Saatchi & Saatchi IS (kreacja) oraz Engagement Team IKEA.

Comments

comments

256
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...