Ruszyło głosowanie w konkursie „Dobroczyńca Roku” 2018

Informacja Prasowa - 04.04.2018
123

Ruszyło głosowanie w konkursie "Dobroczyńca Roku" 2018

Aż 15 firm bierze udział w finale konkursu „Dobroczyńca Roku”. Zdecyduj, która z nich zdobędzie ten tytuł. Wejdź na www.wybierajdobro.pl, poznaj finalistów konkursu i zagłosuj w 5 kategoriach. Wśród nich są duże, średnie i małe, lokalne firmy. Konkurs „Dobroczyńca Roku” od ponad dwudziestu lat promuje społeczne zaangażowanie biznesu. Organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.

Na podstawie zebranych zgłoszeń Kapituła wybrała firmy, które w ubiegłym roku najprężniej udzielały się społecznie i znalazły się w finale Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku 2018”. Jeronimo Martins Polska S.A., Samsung Electronics Polska Sp. z o. o. oraz Famur S.A. to firmy walczące w kategorii Projekt społeczny – duże firmy. W kategorii Projekt społeczny – średnie firmy, wśród finalistów są: Jelenia Plast Jens Kröger, Kraków Airport Hotel Sp. z. o.o. oraz EXPRESS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. W gronie małych firm, nominowanych za projekt społeczny, znalazły się: Kancelaria Radcy Prawnego Robert Wysocki, Fala Ełk Sp. z o.o. oraz ANTOJA Sp. z o.o. W finale Konkursu „Dobroczyńca Roku” znajdują się również firmy angażujące swoich pracowników w wolontariat. Wśród nich są Essilor Polonia Sp. z o.o., PKN ORLEN S.A. i PwC Polska. Ostatnią kategorią, w której można głosować, są Innowacje dla społeczności. W gronie finalistów w tej kategorii znaleźli się ENERIS Surowce SA., Agora S.A. i SDA sp. z o.o.

Głosowanie internautów na stronie www.wybierajdobro.pl trwać będzie do 23 kwietnia br. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej Gali Finałowej 6 czerwca br. Tego wieczoru zostaną także przyznane nagrody w kategorii Zaangażowanie lokalne, Projekt społeczny fundacji korporacyjnej oraz Strategia społecznego zaangażowania. Laureatów w tych kategoriach wyłoniła Kapituła Konkursu.

Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor – firma EY. Konkurs wspierają: Konfederacja „Lewiatan”, Business Centre Club, Pracodawcy RP, United Nations Global Compact Poland, Forum Darczyńców, Freshmail. Patronami medialnymi tegorocznej edycji są: odpowiedzialnybiznes.pl, ngo.pl, BE Navigator, Marketing przy kawie.

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...