Wystartowała bożonarodzeniowa kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencja Ancymony (Schulz), Lemon Film oraz Starcom.
Anonimowość w świątecznym czasie
Starsza pani, która z tęsknotą spogląda w okno, siwowłosy pan powolutku idący do sklepu, sąsiadka, której prawie nie widujemy… Wiele z tych osób cierpi z powodu samotności. Przygotowując się do Bożego Narodzenia, słyszymy szczere „Wesołych Świąt”. Dla osamotnionych osób starszych to jedyna forma kontaktu z drugim człowiekiem. Ich Święta od lat nie są wesołe, a Wigilia to najsmutniejszy dzień w roku. W naszej kampanii opowiadamy prostą historię o rozpaczliwej potrzebie bliskości skrywanej pod serdecznością. To obraz samotności, który malujemy czułością i wrażliwością. Wierzę, że i w tym roku uda nam się uratować Święta seniorów – mówi Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.