Ruszyła sprzedaż cegiełek na XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy

Jerzy Ciszewski - 08.01.2019
197

Ruszyła sprzedaż cegiełek na XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy

Ruszyła sprzedaż cegiełek na XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy

 

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy w tym roku po raz ostatni zorganizuje największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu  i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we wspólnym, szczytnym celu. 16 lutego 2019r., w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej odbędzie się XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy, na który cegiełkę można kupić od dziś.

W tym roku impreza odbędzie się po raz ostatni i organizatorzy liczą na to, że będzie to pożegnanie w wielkim stylu.

„Podczas kilkunastoletnie działalności udało nam się zebrać ponad 4 miliony złotych i wesprzeć wiele instytucji. W minionym roku pobiliśmy rekord zebranych pieniędzy, gromadząc blisko pół miliona złotych. Liczymy na równie hojnych gości w tym roku, a pieniądze z aukcji przekażemy instytucji, która pomimo, iż jest niewielka, robi co może, by nieść pomoc potrzebującym” – mówi Mateusz Hładki, Prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz telewizji TVN

Na uroczystość, która odbędzie się 16 lutego 2019r. w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej cegiełkę można kupić od dziś.  Ruszyła bowiem stacjonarna i internetowa sprzedaż cegiełek w trzech różnych cenach. 900 zł kosztować będzie jedno miejsce siedzące, 450 zł jedno miejsce stojące dla gości, którzy nie są dziennikarzami, 200 zł miejsce stojące dla dziennikarza oraz 200 zł miejsce stojące dla osoby towarzyszącej dziennikarzowi.

Sprzedaż cegiełek odbywać się w siedzibie agencji Rubicon Media na Saskiej Kępie przy ulicy Złoczowskiej 25 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00 oraz za pośrednictwem strony internetowej www.baldziennikarzy.org

Zamówienia można składać pod adresem mailowym [email protected]

Wszelkich informacji udzielamy pod numerem telefonu 501 555 576.

Agencją produkującą Bal jest Rubicon Media, a działania media relations Balu
i Fundacji prowadzi agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants.

Comments

comments

197
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...