Ruszyła nowa odsłona kampanii Centrum Handlowego Blue City

Informacja Prasowa - 07.01.2020
170

Ruszyła nowa odsłona kampanii Centrum Handlowego Blue City

W 2020 rok warszawskie Centrum Handlowe Blue City weszło z kampanią promującą unikatowe sklepy i miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.

Blue City w 2019 roku kontynuowało swój rozwój, rozszerzając strefę rozrywki oraz pozyskując nowych, unikatowych najemców. W nowej odsłonie kampanii „Funtastic Blue City” kolorowe kropki z logo Blue City stają się prawdziwymi bohaterami.

Kropki emanują pozytywnymi emocjami, energią, ruchem i kolorem. Przypominają emotikony, ale dzięki ich charakterystycznemu wyglądowi możemy je śmiało nazywać „Funtasticonami”. Funtasticony pokazują atrakcje, które spotkają klientów tylko w Blue City. Doskonała zabawa czeka na nich w najnowocześniejszym kinie Helios w Polsce, nowatorskim centrum rozrywki TEPfactor, wyjątkowej sali zabaw dla dzieci Inca Play, ale także w sklepie IKEA, który jest tutaj inny niż wszystkie. Dobrą wiadomością dla mieszkańców Warszawy jest również otwarcie pierwszego w stolicy, wzorcowego marketu EURoSPAR– mówi Jacek Maciejewski,  Senior Creative w CU.

Blue City wciąż się zmienia. Pozyskując nowych najemców rozrywkowych i handlowych, reagujemy na zmieniające się potrzeby i wymagania klientów. Obecnie nasza oferta charakteryzuje niespotykanymi nigdzie indziej atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie naszego centrum – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketing Blue City.

Kampania ruszyła 1 stycznia i obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty na przystankach komunikacji miejskiej oraz animacje na ekranach leadowych w pociągach Kolei  Mazowieckich. Za kreację i przygotowanie kampanii, a także działania media relations i  komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, która pracuje dla Blue City od 2011 roku.

 

 

 

Comments

comments

170
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...