Ruszyła nowa kampania serwisu na Ceneo.pl

Informacja Prasowa - 12.03.2019
228

Ruszyła nowa kampania serwisu na Ceneo.pl

Wyjątkowe okazje tylko na Ceneo.pl. Ruszyła nowa kampania serwisu.

Ceneo.pl ponownie stawia na Zosię. Po rekordzie oglądalności świątecznej reklamy najpopularniejsza porównywarka powraca z nowym spotem.
Tym razem serwis nawiązuje do początku swojego powstania. Obok słynnej bohaterki widzowie poznają też braci Komputerowców. Kampania ruszyła na początku marca i będzie prowadzona głównie w internecie.

Ceneo.pl w nowej kampanii przypomina, że jest najlepszym serwisem internetowym dla wszystkich kupujących w internecie. Daje nie tylko łatwy dostęp do milionów atrakcyjnych ofert, ale i możliwość porównywania produktów pod względem cen i wielu innych parametrów. Nowa reklama nawiązuje do historii powstania serwisu. W rolę łowcy okazji wciela się dobrze znana z poprzednich kampanii Zosia, której z pomocą śpieszą sąsiedzi – bracia Komputerowcy. Dzięki sąsiedzkiej współpracy i pomocy powstaje baza danych z najlepszymi ofertami, której odpowiednikiem jest serwis Ceneo.pl

Nasz serwis od ponad 14 lat pomaga milionom kupujących wyszukiwać okazyjne oferty w sklepach internetowych i porównywać je ze sobą. Pracując nad wiosenną kampanią, chcieliśmy w zabawny sposób przypomnieć, że każdego dnia cały zespół dba o to, by w Ceneo.pl można było znaleźć tylko najlepsze i najciekawsze oferty zarówno z małych sklepów internetowych, jak i największych platform handlowych –  wyjaśnia Tomasz Jankowski, PR Manager Ceneo.pl.

Za przygotowanie koncepcji i realizację wiosennej kampanii ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące i były prowadzone równolegle ze świątecznym spotem, który premierę miał w listopadzie ubiegłego roku.

Wiosenna kampania będzie prowadzona głównie w serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 15-sekundowa wersja. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również bilboardy sponsorskie.

Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl można już oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...