Ruszyła druga edycja kampanii Tester Wyjazdów Językowych
EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”. Po zeszłorocznym sukcesie kampanii pod hasłem „Zostań Testerem Wyjazdów Językowych”, oferującej wyjazd do Singapuru, EF rusza z kolejną edycją. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji, trwającej pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia” wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na influencer marketingu, prowadzona jest w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem YouTube oraz Instagram.
Tester po raz drugi
Rekrutacja przez Instagram
-Wykorzystanie direct message w przypadku młodej grupy docelowej okazuje się najbardziej efektywne, dzięki bezpośredniej komunikacji zaangażowanie uczestników znacznie wzrasta. Jako jedni z pierwszych zapoczątkowaliśmy format prowadzenia rekrutacji przez Instagram, a nasza autorska aplikacja umożliwia natychmiastowy kontakt z użytkownikami – mówi Jacek Jackowski, CEO Social Leaders.