Ruszyła 13. edycja Światowego Dnia Citi dla Społeczności

Informacja Prasowa - 08.06.2018
178

Ruszyła 13. edycja Światowego Dnia Citi dla Społeczności

Wystartowała 13 edycja #CitiVolunteers, ogólnoświatowego projektu CSR, w ramach którego pracownicy Citi wraz z rodzinami, przyjaciółmi i znajomymi, starają się rozwiązać konkretne problemy występujące w bliskich im społecznościach. Akcja wspierana jest kampanią w mediach offline oraz internecie, za którą odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

Światowy Dzień Citi dla Społeczności, czyli Global Community Day to coroczna, ogólnoświatowa inicjatywa, dzięki której tylko w Polsce udało się dotychczas dotrzeć z niemal 2200 projektami do blisko 278 000 potrzebujących osób. Jednym z głównych założeń programu jest prostota i elastyczność, która nie narzuca gotowych formatów czy grup beneficjentów, ale wspiera realizację projektów, które zaplanowane są przez samych wolontariuszy. Inicjatywa Światowego Dnia Citi dla społeczności ma za zadanie jednoczyć ludzi, po to by mogli dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz umiejętnościami. W skali całego świata w akcję co roku włącza się około 80 tys. wolontariuszy w 479 miastach z 93 krajów.

W ramach tegorocznej edycji na profilach społecznościowych Citi Handlowy (FB i TT) pojawią się posty ze zdjęciami prawdziwych #CitiVolunteers, uczestników akcji wolontariackich z Citi Handlowy i Citi Service Center Poland. Obok kontekstowych postów zaplanowano także dedykowaną nakładkę profilową z hasłem #CitiVolunteers oraz formaty programmatic. Działania wspierane są kampanią w mediach offline i internecie, których celem będzie wzrost odwiedzin na stronie internetowej (traffic ad na Facebooku i Instagramie oraz website card na Twitterze), a także wzrost dyskusji wokół akcji (Promoted trend i Conversational ad na Twitterze). Kreacje z celem reklamowym: Ruch kierują na bloga Citi Handlowy, gdzie można przeczytać więcej o akcji GCD i CitiVolunteers. Za dobór mediów w kampanii odpowiada agencja mediowa Spark Foundry.

Comments

comments

178
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...