Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations

Jerzy Ciszewski - 20.04.2016
119

Kongres Profesjonalistów Public Relations - konferencja o szesnastoletniej tradycji

Maciej Karczyński, ks. dr hab. Józef Kloch i Bartosz Górski – praktycy PR będą dzisiaj w Rzeszowie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami. Wszystko podczas koncentrującego uwagę branży Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który właśnie rozpoczął się w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Tematem przewodnim tegorocznej edycji są relacje z mediami oraz promocja wydarzeń, a pełny program wydarzenia dostępny jest pod adresem www.kongresprofesjonalistow.pl. – Media relations to oczywiście tylko wycinek z zagadnień, które zostaną poruszone podczas Kongresu. Część merytoryczna to jednak nie wszystko, ponieważ nasze spotkanie jest już tradycją. Dbamy o przyjazną atmosferę, spotykamy się, rozmawiamy, dzięki czemu wielokrotnie nawiązywane były nawet komercyjne współprace pomiędzy uczestnikami Kongresów – zapewnia dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto Sp. z o.o.

Relacje Kościoła i służb specjalnych z mediami 

Żadna duża firma nie obejdzie się w dzisiejszych czasach bez działu, który jest odpowiedzialny za wizerunek oraz kontakt z dziennikarzami. Nie inaczej jest z takimi organizacjami jak Kościół czy służby specjalne. Wyjątkowość tych instytucji sprawia, że jest to zagadnienie szczególnie trudne. Ten temat w czasie Kongresu przybliżą osoby, które znają go od podszewki – ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski, oraz Maciej Karczyński, były Rzecznik Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Komendy Stołecznej Policji. Nieco inną tematykę poruszy Bartosz Górski, Wiceprezes Zarządu ASSECO Resovia Rzeszów, który opowie, jaka jest medialna skuteczność wydarzeń sportowych. – Cieszę się, że kolejny raz jestem w Rzeszowie. Kongres to jak otwarcie nowego sezonu w branży. Na wiosnę tak jak w przyrodę, tak i w uczestników Kongresu jakby wchodzi nowy duch i zapał. Liczne prelekcje, wciągające wykłady i studia przypadków wydatnie stymulują i podsycają intelektualnie ten korzystny ferment. To intelektualna uczta dla PR-owca – mówi Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications.

Dyskusje na wysokim poziomie

W czasie Kongresu Profesjonalistów Public Relations z pewnością nie zabraknie ożywionych rozmów. Na drugi dzień konferencji zaplanowano panele dyskusyjne, wśród których znajdą się takie zagadnienia, jak skuteczne promowanie wydarzeń w mediach społecznościowych. Jerzy Ciszewski, założyciel Ciszewski Public Relations (obecnie MSL Group Poland) oraz portalu publicrelations.pl zaznacza, że takie debaty są bardzo inspirujące. – Warsztaty, które odbywają się w czasie Kongresu, to źródło ogromnej wiedzy. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi ze środowiskiem najlepszych specjalistów public relations z całego kraju to właśnie tutaj rodzą się idee, które możemy później podziwiać w praktyce przy realizacji interesujących kampanii dla znanych marek. Jestem przekonany, że w tym roku będzie podobnie – podkreśla Jerzy Ciszewski.

Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Do grupy kluczowych partnerów Kongresu należą: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszów, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz Alert Media Communications. Partnerem Kongresu jest firma Orlen. Przy wydarzeniu współpracują także: Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Exacto Sp. z o.o., Publicon Public Relations, SARE e-mail marketing, Sprinet, Mestengo, TOP S.A., Newslink, Canzan, konferencja PRawdziwy PR, Mobile Madness, SEPJA digital, Vegacom, Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Rzeszowie, Tipmedia, Meble.pl, IAA Polska, Instytut Publico, Filmowy.org, Hotel Falcon, SpaceryWirtualne.pl, PC Logger, Organique, Hyperfox, Grupa W&W i Car-Rental.pl.

*****************

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR. Organizowany jest przez firmy Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresów PR jest dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 16 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie oraz Wrocławiu.

Patronat medialny nad tegorocznym Kongresem Profesjonalistów PR objęły: TVP3 Rzeszów, Grupa RMF, Polskie Radio Rzeszów, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, gospodarkaPodkarpacka.pl, CarpatiaBiznes.pl, MarketingDlaCiebie,pl, Portalmedialny.pl, kampaniespołeczne.pl, Law Business Quality, Klinika e-commerce, internetPR.pl, OOH magazine, MarketingMiejsca.com.pl, Imperium Kobiet, eBiznesOnline, marketingmobilny.pl, Giełda Eventów, Klub Sponsora, Marketer+, Marketing i Rynek, biznesnetworking.pl, MojeKonferencje.pl, Marketing przy Kawie, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, MojRzeszow.pl, SprawnyMarketing.pl, Pomia.pl, PIAP, SOCIALPRESS, MarketingLink, Bankier.pl, PRNews.pl, Mediarun.com, RESinet.pl, AdMonkey, 24PR.pl, Manager24, NewsrmTV, Biznesnafali.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, naszbiznes24.pl, gielda-inwestora.pl, eventplatforma.pl, Epr.pl, Camido.pl, Fundacja Managerska CREATIVE, Agencja Managerska VIP for You, Kompendium CSR, Magazyn Akademicki Koncept, Przekarpacie.pl, www.publicrelations.pl, CenaBiznesu.pl, alterWeb.pl i BiznesiStyl.pl Kongres wspierają także: Wydawnictwo Message House, Dom Wydawniczy REBIS, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Onepress (Grupa Helion), Wydawnictwo Difin, Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Słowa i Myśli, Wydawnictwo MT Biznes i Wydawnictwo Novae Res.

kpr_foto1_19012016kpr_foto2_19012016

Comments

comments

119
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...