Ruszył C.point – nowa firma konsultingowa. Julia Kozak i Radosław Kubaś na czele

Informacja Prasowa - 29.10.2019
130

Ruszył C.point - nowa firma konsultingowa. Julia Kozak i Radosław Kubaś na czele

C.point to nowe podejście do konsultingu i komunikacji bazujące na synergii klasycznego warsztatu konsultingowego z kompetencjami komunikacji strategicznej. Osobami zarządzającym są Julia Kozak, dawna dyrektorka zarządzająca FleishmanHillard w Polsce i Radosław Kubaś, były partner Deloitte odpowiadający za sektor publiczny.

C.point w unikalnym sposób łączy w sobie klasyczne podejście konsultingowe z kompetencjami w zakresie komunikacji strategicznej i budowania reputacji, w tym zarządzania ryzykami reputacyjnymi. Firma specjalizuje się w obsłudze klientów zarówno z sektora prywatnego, jak i publicznego na rynku polskim oraz międzynarodowo. Oferuje takie usługi jak m.in.: tworzenie strategii biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych, doradztwo w zakresie zmian organizacyjnych i strategicznych, doradztwo inwestycyjne, doradztwo w zakresie rozwoju obszarów miejskich, w tym smart city i w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Naszym celem jest wspieranie organizacji, firm i jednostek samorządowych w procesie szeroko pojmowanych zmian, które wymagają podejścia strategicznego zapewniajacego bezpieczne, racjonalne i opłacalne rozwiązania.” mówi Radosław Kubaś, dyrektor zarządzajacy C.point. „Tworzymy nową jakość na rynku, gdzie twarde narzędzia konsultingowe łączą się z umiejętnością strategicznego podejścia do komunikacji, zarządzania ryzykiem reputacyjnym i budowania niezbędnego dialogu z interesariuszami”, dodaje Julia Kozak, partner.

Dzięki ponad dwudziestoletniemu doświadczeniu w branży komunikacyjnej i konsultingowej C.point zapewnia poziom obsługi jakościowo porównywalny do wiodących firm konsultingowych i stanowi dla nich doskonałą alternatywę w usługach dla wielu sektorów, takich jak m.in. nieruchomości, budowlany, produkcyjny, energetyczny, transportowy, czy technologiczny.

Comments

comments

130
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...