Ruszają zgłoszenia do MIXX Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe digitalowe

Redakcja PR - 07.08.2018
298

Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji MIXX Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu.

MIXX Awards – najważniejszy konkurs branży interaktywnej –  jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.

Gorąco zachęcamy do udziału wszystkie agencje, zarówno te duże czy z imponującym dorobkiem, jak i te mniejsze. Kluczowy dla ocen kampanii będzie nie milionowy budżet, ale umiejętność połączenia kreatywności z efektywnością. Nawet niewielka kampania może z powodzeniem rywalizować z pracą promującą globalny brand za gigantyczne pieniądze

– komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką. Prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

Dzisiaj nie mówimy już o digitalu jako osobnym, wyodrębnionym kanale komunikacji. Jest on integralną częścią działań komunikacyjnych, bez której nie sposób już wyobrazić sobie jakiejkolwiek kampanii. To pokazuje jak ważne jest podkreślanie roli narzędzi cyfrowych i ich kreatywnego, skutecznego wykorzystania w strategiach marketingowych firm

– mówi Robert Wielgo, CMO, członek zarządu IAB Polska.

W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe. Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:

  • Brand Awareness and Positioning
  • Cross Media Integration
  • Digital Driven
  • Direct Response and Lead Generation
  • Games & eSport
  • Innovation
  • Mobile Experience
  • Offline Digitizing
  • Online Marketing with Influencer
  • Product Launch
  • Public Service and non-profit campaign
  • Best Use of Social Media
  • UX
  • Digital Experiences
  • Smart Solution
  • Data Driven & Precision Marketing

Zwycięzców konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży – przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów:

Filip Beźnicki (Strategy Group Head, Saatchi & Saatchi IS), Robert Biegaj (Dyrektor Handlowy, Interia.pl), Krystian Botko (CEO, TalentMedia), Aleksandra Bujnowska (Digital Director, Havas Media Group), Joanna Czekaj (Managing Director, Sales Tube (Group One) ), Joanna Dering (Managing director, Kamikaze), Beata Dziwulska (Senior Digital & Social Media Coordinator, Nestlé), Paweł Gala (Managing Partner CEE, Wavemaker), Anna Gruszka (Chief Digital Officer, IPG Mediabrands), Roman Grygierek (Prezes Zarządu, INIS), Dorota Natalia Haller (Dyrektor ds. marketingu, komunikacji i digital, Huawei CBG Polska), Anna Iller (Branded Content Manager, Grupa Allegro), Katarzyna Jezierska (Head of Central Eastern Europe (CEE) Marketing, Visa), Marzena Kamińska (Managing partner w Up&More), Jacek Karolak (Szef Strategii, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT), Michał Karpiński (Digital Communication Coordinator – Volkswagen Group Polska), Michał Kobierzewski (Executive Creative Director, OS3), Szymon Kosiński (Prezes Zarządu, Grupa Sarigato), Kamila Kownacka (Content Marketing Director, They.pl), Grzegorz Krzemień (prezes, GoldenSubmarine), Szymon Kubiak (Head of Content Creation, MediaCom Warszawa), Adrianna Kubik-Przybył (Content Marketing Director, They.pl), Maria Kuc – Jędrzejewska (Digital Manager CEE, Johnson & Johnson), Beata Kucejko (SBM Chocolate Poland & Baltics, Mondelez), Szymon Kukanow (dyrektor zarządzający, PHD Rocket), Zbigniew Nowicki (Managing Director, Bluerank), Rafał Oracz (CEO, Grupa AdNext)Agnieszka Parfienowicz (Digital Director, MediaCom Warszawa), Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej, Orange Polska), Tomasz Pudlis (Chief Revenue Officer, Gazeta.pl , Grupa Agora), Magdalena Słomczewska-Klimiuk (Product Portfolio Manager w ETi European Food Industries), Krzysztof Sobieszek (Practice Lead, Business Transformation, Publicis Media Poland), Robert Stępniewski (Digital Director, Codemedia), Jacek Studziński (Senior Planner, Isobar), Dawid Szczepaniak (Executive Creative Director, Partner, VML Poland), Łukasz Szymański (Dyrektor Strategii i Rozwoju Produktów Natywnych, Wirtualna Polska Media), Magdalena Szmidt(Dyrektor Zarządzająca, MOSQI.TO),  Anna Witecka (Senior Expert Centrum Agile – Marketing, ING Bank Śląski), Magda Wysocka (Head of Advertising Revenue, OLX Group), Adam Zdeb (Head of creation, Artegence).

Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC, a laureatów  poznamy pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali. Konkursowi już po raz kolejny będzie towarzyszyć Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy.

Opłata za udział w konkursie wynosi tylko 1190 zł (dla członków IAB) oraz 1490 zł (dla firm niezrzeszonych). Niski koszt zgłoszenia kampanii ma zachęcać do udziału w konkursie agencje, które nie dysponują wysokimi budżetami na promocję swoich projektów, ale mogą się pochwalić ciekawymi i ambitnymi realizacjami.

Partnerami wydarzenia są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej. Wśród nich znalazły się media branży reklamowej i marketingowej, największe portale oraz tytuły prasowe. Głównym Partnerem Medialnym jest  Marketer+. Partnerzy Medialni to: Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Marketing przy kawie, My Company, Magazyn Online Marketing, NaTemat, Nowy Marketing, Social Press, Wirtualna Polska Media.

W Polsce ten międzynarodowy konkurs odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja Mixx Awards w Europie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.

Comments

comments

298
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...