Rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita

Informacja Prasowa - 18.10.2019
220

Rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita

W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.

Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ są tym, co dobre dla maluszka – zawierają wartościowe i różnorodne zboża, które stanowią idealne źródło energii w codziennym jadłospisie malucha, a ich pyszny owocowy smak zachęca do rozpoczęcia przygody z nowymi smakami. Obecna kampania, której grupę docelową stanowią rodzice niemowląt i małych dzieci, informuje o nowościach w portfolio kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ.
W sprzedaży pojawią się nowe warianty smakowe kaszek z truskawkami, malinami, jeżynami, jagodami i śliwkami.

Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ zawierają nawet 7 rodzajów wartościowych i bezpiecznych zbóż, takich jak proso, owies czy gryka, których każda partia przechodzi nawet ponad 600 testów jakości i bezpieczeństwa. Kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ mają 0% dodanego cukru (zawierają wyłącznie cukry naturalnie występujące w owocach, zbożu i mleku modyfikowanym) oraz zgodnie z przepisami prawa nie zawierają konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.

 

Nowe warianty smakowe to bogactwo różnorodnych i wartościowych zbóż (3 zboża lub 7 zbóż) połączonych w przepyszne kompozycje smakowe z truskawkami, malinami, jagodami, jeżynami czy śliwką i bez dodanego cukru. Z kaszkami BoboVita PORCJA ZBÓŻ rodzice mają teraz jeszcze więcej możliwości rozszerzenia diety dziecka” – powiedziała Małgorzata Gotkowska, Senior Brand Manager BoboVita.   

 

Pomysł kampanii, spot telewizyjny i key visual opracowała agencja reklamowa Havas Warsaw. Za planowanie i zakup kampanii TV odpowiedzialny był Media Com. Kampanię w Internecie opracowała agencja VML. Media online zaplanowała agencja K2 Precise a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

 

 

 

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...