string(126) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/08/Screenshot-2019-08-29-at-09.27.20-1200x500.png');"
string(100) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/08/Screenshot-2019-08-29-at-09.27.20-1200x500.png"
Rusza nowa kampania Żabki i Black z Mikem Tysonem
Wyjątkowa wspólna akcja Blacka i Żabki już od 28 sierpnia w TV.
Żabka i FoodCare opracowały wyjątkową kampanię reklamową z wykorzystaniem ambasadora marki Black. Mike Tyson świetnie wpisał się w Żabkową konwencję spotów, wcielając się w rolę klienta.
Spot jest kontynuacją platformy kreatywnej Żabki, która z sukcesem buduje markę tej sieci. Kampanii towarzyszą aktywności promocyjne w sklepach Żabka na największym produkcie Black Classic 250 ml oraz nowości lidera rynku energetyków – formacie 500 ml.
Za przygotowanie spotu odpowiada agencja PZL.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...