Rusza nowa agencja Mexad Games

Informacja Prasowa - 04.06.2019
98

Rusza nowa agencja Mexad Games

Nowopowstała agencja Mexad Games oferować będzie kompleksowe doradztwo wszystkim markom, które chcą swoją komunikację marketingową skierować w stronę fanów gamingu i esportu. W zakres oferowanych usług wchodzą zarówno działania strategiczne, jak i kreacja i realizacja kampanii z pomiarem efektów i ewaluacją działań.

Agencja Mexad, specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii performance cross-device, powołuje nowy oddział. Mexad Games łączyć będzie doświadczenie specjalistów performance marketingu z ekspertyzą w zakresie rynku esportu i gamingu. Grupa, do której Mexad Games kierować będzie swoje usługi, jest szeroka: są to osoby odpowiedzialne za budżety aktywacyjne marek – marketerzy, brand managerowie oraz specjaliści od komunikacji, którzy chcieliby rozpocząć działania w branży gamingowej czy esportowej, ale nie mają jeszcze odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Mexad oferuje także partnerstwo domom mediowym, którym dostarczać może odpowiednie rozwiązania strategiczne i aktywacje dla ich klientów.

Działaniami spółki pokierują Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi Mexad, a także specjaliści rynku esportowego – Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk. W ramach startu Mexad Games, we współpracy z Mobile Institute, przeprowadziło kompleksowe badanie polskich fanów esportu i gier. Będzie to jedna z pierwszych tak obszernych publikacji, która pomoże odpowiedzieć na pytania marketerów chcących rozpocząć komunikację z tą grupą docelową: Czy branża reklamowa jest gotowa na komunikację w tym świecie? Kim dokładnie jest polski fan esportu? Co i gdzie kupuje? Wyniki raportu zostaną zaprezentowane podczas pierwszego dnia Forum IAB 2019.

-Gaming i esport to globalne fenomeny kulturowe, ze stale rosnącą rzeszą fanów i widzów. Znaczenie tych zjawisk dla kultury, biznesu i społeczeństwa jest olbrzymie i nie można tego ignorować. Te gałęzie rozrywki przyciągają młodych ludzi o znaczącej sile nabywczej. Wiele marek wciąż nie jest świadomych tego, że ich konsumenci są tak licznie obecni w tym wirtualnym świecie, przez co tracą szansę na skuteczną komunikację z nimi. To chcemy zmienić i z taką myślą powstało Mexad Games. Naszym celem jest pokazanie, że w świecie gamingu i esportu jest miejsce dla wielu marek, a my, dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy, jesteśmy w stanie przeprowadzić marketera przez cały ten proces: od pomysłu, przez jego realizację, aż po mierzenie efektów i ewaluację działań – mówi Arkadiusz Miegoń z Mexad.

Od czerwca ruszy także Mexad Games Academy – inicjatywa edukacyjna wprowadzająca marketerów w świat gamingu i esportu w formie praktycznych szkoleń prowadzonych przez ekspertów. Podstawy tych zagadnień eksperci przedstawią podczas prezentacji drugiego dnia Forum IAB 2019.

Mexad Games – eksperci

Emil Sobkowicz

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad. Ekspert w zakresie Performance Marketingu, na rynku reklamy obecny od ponad 13 lat. W Mexad Games pełni rolę dyrektora zarządzającego i eksperta ds. performance marketingu.

Arkadiusz Miegoń

Wiceprezes i współwłaściciel agencji Mexad. Z branżą reklamową związany od ponad dekady. Juror konkursów branżowych, wielokrotny panelista oraz prelegent na konferencjach z zakresu reklamy. Autor komentarzy i analiz rynkowych.  W Mexad Games pełni rolę dyrektora zarządzającego i eksperta ds. performance marketingu

Mateusz Kowalczyk

Jeden z nielicznych ekspertów w Polsce posiadających wiedzę, doświadczenie i kontakty z obszaru licznych dyscyplin esportowych. Przez lata związany z AGO Esports. Współpracował także z organizacjami Izako Boars i X-kom Team. W Mexad Games pełni rolę konsultanta ds. esportu i gamingu.

Jarosław Śmietana

Aktywista polskiej branży esportowej od ponad 10 lat. Przez ostatnie lata współodpowiedzialny za rozwój AGO Esports, jednej z najpopularniejszych polskich drużyn esportowych. Poza esportem zbierał doświadczenie w McKinsey & Company. W Mexad Games pełni rolę konsultanta ds. esportu i gamingu.

Comments

comments

98
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...