Rusza kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” „Dość. Nadszedł czas wyborów”

Informacja Prasowa - 03.10.2019
254

Rusza kampania profrekwencyjna "Gazety Wyborczej" "Dość. Nadszedł czas wyborów"

Z początkiem października br. rozpoczęła się nowa kampania „Gazety Wyborczej”. W internetowych spotach reklamowych zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych i zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych hasłem „Dość. Nadszedł czas wyborów”.
 
Nowa kampania dziennika to cztery krótkie, animowane spoty, poruszające problemy różnych grup społecznych – osób LGBT+, osób z niepełnosprawnościami, kobiet (w tym kobiet w ciąży, które obawiają się o warunki, w jakich będą musiały rodzić) oraz pracowników zarabiających poniżej kompetencji i wyrabiających nadgodziny – na przykładzie ratowników medycznych. O problemach tych wszystkich grup regularnie piszą na swoich łamach „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl.
– To może być twój sąsiad. Brat. Albo córka. Dyskryminowani. Lekceważeni. Upokarzani. W „Wyborczej” codziennie stajemy po stronie wykluczonych. Mówimy DOŚĆ i przypominamy o tym, namawiając do wzięcia udziału w wyborach 13 października – wyjaśniają twórcy kampanii z zespołu „Gazety Wyborczej”.
Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online „Gazety Wyborczej”. Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek.
Spoty „Gazety Wyborczej” z hasłem „Dość. Nadszedł czas wyborów” będą emitowane do dnia wyborów, czyli 13 października br.,  w internecie, m.in. na Facebooku, w sieci Google i na Wyborcza.pl.

Comments

comments

254
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...