Rusza II edycja Interia Drive Cup

Informacja Prasowa - 28.03.2019
9

Rusza II edycja Interia Drive Cup

Rusza II edycja Interia Drive Cup

Już 6 kwietnia rozpocznie się drugi sezon Interia Drive Cup, czyli jednego z największych w Polsce cykli zawodów samochodowych dla kierowców-amatorów. Pierwsza z eliminacji odbędzie się już 6 kwietnia na Torze Modlin. Cykl zakończy się w listopadzie.

Interia Drive Cup to zawody samochodowe dla bardziej i mniej doświadczonych kierowców. W imprezie udział mogą wziąć posiadacze aut klasycznych i zabytkowych, youngtimerów oraz samochodów współczesnych. Każdy startuje w oddzielnej grupie wiekowej (70, 80, 90 lub 21), co wyrównuje szanse na wygraną, a przekrój startujących samochodów jest naprawdę imponujący– mówi Marcin Miziak, jeden z organizatorów Interia Drive Cup.

W Interia Drive Cup mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci sportów motorowych, zarówno kierowcy aut seryjnych, jak i przystosowanych do sportu. Do startu w zawodach nie jest wymagana sportowa licencja ani doświadczenie. Organizatorzy zapewniają pomiar czasu na najwyższym poziomie, sześć rund na różnych torach w całej Polsce, a przede wszystkim profesjonalizm i wysokie standardy bezpieczeństwa.

– W poprzedniej edycji imprezy w zawodach wzięło udział w sumie aż 296 uczestników, a w tym roku spodziewamy się nowego rekordu. To pokazuje, że sporty motorowe znajdują się w obszarze zainteresowań. Tym bardziej cieszymy się, że jako patron tytularny imprezy możemy wspierać organizatorów w medialnej cyklu – komentuje Jacek Jurecki, Dyrektor Serwisu Motoryzacja w Interii. – Dzięki patronatowi tytularnemu mamy możliwość promocji idei amatorskiego motorsportu, który pozytywnie wpływa na umiejętności startujących kierowców oraz daje im możliwość rywalizacji w bezpiecznych, torowych warunkach, a tym samym poprawia bezpieczeństwo w normalnym ruchu drogowym. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że Interia Drive Cup to wyścigi klasyków, których popularność w Polsce ciągle wzrasta, a serwis Interia Moto chce wspierać ten trend – dodaje Jurecki.

Według Badania Gemius/PBI w lutym 2019 roku strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,7 mln realnych użytkowników i 719 mln odsłon.

Comments

comments

9
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...