Rusza 9. edycja największego polskiego rankingu kreatywności – “50 Najbardziej kreatywnych w Biznesie”.

Informacja Prasowa - 19.03.2019
171

Rusza 9. edycja największego polskiego rankingu kreatywności - “50 Najbardziej kreatywnych w Biznesie”.

Rusza 9. edycja największego polskiego rankingu kreatywności – “50 Najbardziej kreatywnych w Biznesie”.

Inauguracja „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” BRIEFu, czyli corocznego zestawienia przedstawicieli polskich firm i startupów, którzy wykazują się w swoich działaniach kreatywnością odbędzie się dnia 26 marca o 10:00 w Workin’ Senatorska.

System Przyjmowania zgłoszeń ruszy o godzinie 11:00. Od tej chwili można zgłaszać siebie lub innych do rankingu. Samo zgłoszenie zajmuje około 5 minut więc nie jest czasochłonne. Aplikacja do rankingu jest BEZPŁATNA.

Laureatami poprzednich edycji byli między innymi Michał Sadowski (Brand24), Michał Borkowski (Brainly), Barbara Sołtysińska (indaHash), Stefan Batory (Itaxi, Booksy) i wielu innych.

Podczas spotkania przedstawimy bliżej ideę „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie”, zasady zgłaszania oraz kryteria jakimi będzie kierowała się kapituła przy wyborze laureatów rankingu.

W skład tegorocznej kapituły wchodzą: Anna Ziobroń (PKN ORLEN), Maciej Herman (Lotte Wedel), Agnieszka Szlaska (Clear Channel), Aleks Kartsel (Bolt), Krzysztof Witkowski (EY Polska), Marcin Balicki (Millennium Leasing), Maksymilian Marcinkowski (Workin’ Senatorska), Andrzej Matuszyński (Grupa Eurozet), Kamil Kozłowski (dFusion), Paweł Patkowski (Orange), Jakub Domalik-Plakwicz (DLA PIPER), Piotr Kempa (De Lord), Dariusz Żuk (Business Link Poland), Piotr Bartecki (Safe Idea), Katarzyna Wierzbowska (Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet), Sebastian Hejnowski (MSL), Maciej Lendzion (Endorfina Events), Robert Bednarski (Facebook), Mikołaj Placek (Oknoplast), Eliza Kruczkowska (Polski Fundusz Rozwoju) oraz laureaci pierwszych miejsc poprzednich edycji rankingu.

Podczas spotkania przedstawimy  również wyniki badania „Marketing 2020”, które BRIEF przeprowadził wśród polskich marketerów, specjalistów od reklamy i komunikacji. Wyniki pokażą trendy na najbliższe lata jak również narzędzia, w których polska branża pokłada największe nadzieje.

Ideą rankingu jest wyłonienie najbardziej kreatywnych osób, które rozwijają swoje własne projekty i przedstawienie ich szerszej publiczności. Liczymy na to, że w ten sposób przyspieszymy ich rozwój, pomożemy znaleźć nowych partnerów biznesowych. Warto zaznaczyć, że ranking nie jest przeznaczony wyłącznie dla osób, które prowadzą biznesy i projekty cyfrowe – komentuje Grzegorz Kiszluk, właściciel marki BRIEF oraz inicjator rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie”

Partnerami tegorocznej edycji są: PKN ORLEN, Millennium Leasing, Lotte Wedel, EY Polska, Oknoplast, Bolt, Endorfina Events, Workin’ Senatorska, Safe Idea, dFusion, ExplainVisually.co, Chillizet, Clear Channel, Korpo Voice.

Zwycięzcy i materiały z 8 edycji (2018): https://brief.pl/znamy-juz-50-najbardziej-kreatywnych-w-biznesie/

Zwycięzcy i materiały z 7 edycji (2017): https://brief.pl/wyniki-7-edycji-rankingu-50-najbardziej-kreatywnych-w-biznesie/

Spotkanie odbędzie 27 marca się w Workin, ul. Senatorska 2 w Warszawie o godzinie 10.

Comments

comments

171
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...