Runmageddon Biznes i Szlachetna Paczka

Jerzy Ciszewski - 18.12.2018
108

Runmageddon Biznes by Szlachetna Paczka

Ponad dziewięciuset pracowników wystartowało w Runmageddon Biznes by Szlachetna Paczka
Innowacyjny projekt Runmageddonu oraz Szlachetnej Paczki łączący biznes z działalnością charytatywną oraz sportem spotkał się z dużym zainteresowaniem polskich firm. Ponad 930 pracowników wystartowało w charytatywnych seriach Runmageddon Biznes by Szlachetna Paczka, z których dochód został przekazany na rzecz potrzebujących.

Organizator cyklu ekstremalnych biegów przeszkodowych Runmageddon oraz Szlachetna Paczka – system precyzyjnej, konkretnej i mądrej pomocy rodzinom potrzebującym w 2018 roku zaproponowali innowacyjny sposób na integrację pracowników. Nowa inicjatywa łączyła dbałość o relację wewnątrz grup pracowniczych poprzez wspólny udział w ekstremalnym wydarzeniu wraz z chęcią niesienia pomocy.

Głównym założeniem projektu Runmageddon Biznes by Szlachetna Paczka było zorganizowanie serii biegów z przeszkodami przeznaczonych tylko dla zespołów pracowniczych. Start w Runmageddonie miał na celu poprawienie relacji między między pracownikami, nauczenie ich współpracy podczas pokonywania przeszkód oraz przeżycia niezapomnianej wspólnej przygody, która na długo zostanie w ich pamięci. Dochód ze sprzedaży biznesowych pakietów startowych przekazany był na rzecz Szlachetnej Paczki, dlatego też każdy startujący wiedział, że jego wysiłkowi podjętemu na trasie Runmageddonu przyświeca społecznie ważny cel. Pierwszy biznesowy bieg odbył w kwietniu we Wrocławiu, a pozostałe miały miejsce w trakcie kolejnych edycji Runmageddonu w Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i dwukrotnie w Warszawie.

Do udziału w specjalnych biznesowych biegach zgłosiło się kilkadziesiąt drużyn z miedzy innymi takich firm jak: Rossman, Raben, Comatec, PKO BP, Limango, Pepsi Co., Speak Up, Pepco, Fujitsu, Dakea. Łącznie w seriach Runmageddon Biznes Szlachetna Paczka wystartowały ponad 930 osoby. Wszyscy uczestnicy pokonywali formułę Rekrut, czyli sześciokilometrowy dystans najeżony ponad 30 przeszkodami. Pracownicy podejmujący się wymagającego zdania, jakim jest pokonanie Runmageddonu, mieli okazję na własnej skórze przetestować swoją siłę i charakter, a także sprawdzić umiejętność współpracy z kolegami i koleżankami z pracy. – Na początku byliśmy podekscytowani i nie mogliśmy się doczekać startu. Jednak w miarę upływu czasu, chcąc dowiedzieć się więcej o biegu, zaczęliśmy oglądać filmy z poprzednich lat i  sytuacja przestała być już taka wesoła.Niezdecydowanych trzeba było mocno motywować, żeby się nie wycofali, ale udało się. Jeszcze pół godziny przed startem kilka osób wspominało o strachu. Jednak po zakończeniu nikt już nie żałował, wszyscy byli szczęśliwi i wdzięczni za to sportowe wyzwanie. – opowiada reprezentant firmy Comatec Poland.

Start w Runmageddonie wzbudzał wiele emocji zarówno przed jak i po wydarzeniu, ale pewne jest to, że zawsze mimo początkowej niepewności były to emocje pozytywne, które spajały zespół. -Założenie było jedno – jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Podczas biegu nie było podziału między osobami z różnych działów i wszyscy pomagaliśmy sobie nawzajem przy przeszkodach, motywując nieco słabszych uczestników, dzięki czemu cała drużyna ukończyła ten morderczy bieg. Po zagojeniu siniaków zostały niezapomniane wspomnienia oraz lepsza współpraca przy rozwiązywaniu codziennych zawodowych problemów – mówi pracownik Piekarni Putka. Startujący w biznesowych seriach biegów mieli okazję przekonać się jak pozytywnie Runmageddon wpływa na jednostkę. – Jako drużyna pokonujemy siebie. Udowadniamy, przede wszystkim samym sobie, że to, co wydawało się niemożliwe, urealnia się wraz z przekroczeniem linii mety. Wszystkie wydarzenia tego typu w których biorą udział pracownicy sprawiają, że stają się oni szczęśliwszymi ludźmi, a szczęśliwsi ludzie to lepsi pracownicy – zachwala start w Runmageddonie Biznes przedstawiciel kadry kierowniczej Rossmanna.

Projekt Runmageddon Biznes by Szlachetna Paczka pozwolił jego uczestnikom zmierzyć się wspólnie z niecodziennym wyzwaniem. Startujący wspinali się, czołgali, brnęli w błocie, zmagali się z wodą i ogniem, a wszystko to robili w szlachetnym celu. Pokonywanie ekstremalnych wyzwań pomogło im podnieść świadomość roli i wartości pomocy w zespole, a jednocześnie było okazją do integracji i dostarczyło wspólnych, niezapomnianych doświadczeń.

Comments

comments

108
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...