Rudzki i Widuliński na czele wydawnictwa Kanału Sportowego.

Informacja Prasowa - 02.09.2022
273

Projekt koordynuje Arskom

Rudzki i Widuliński na czele wydawnictwa Kanału Sportowego. Projekt koordynuje Arskom

Podbijający serca kibiców „Kwartalnik Sportowy” czy wznowienia książek Pawła Zarzecznego i Janusza Atlasa to dopiero początek rynkowej ofensywy wydawnictwa Kanału Sportowego. Prowadzony przez agencję Arskom projekt dynamicznie się rozwija, a nad jego powodzeniem będzie czuwać trzech ekspertów z doświadczeniem w branży. Do zespołu właśnie dołączył jako dyrektor kreatywny Przemysław Rudzki, były redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”, który w ostatnich latach zarządzał redakcją newonce.sport.

 Wydawnictwo Kanału Sportowego działa od początku roku, a całością procesów wydawniczych oraz koordynacją projektu zajmuje się agencja marketingu sportowego Arskom. Jako dyrektor wydawniczy na czele stoi Łukasz Widuliński, mający doświadczenie jako szef pionu sportowego w Ringier Axel Springer Polska i szef Onet Sport. Odpowiada za całość procesu wydawniczego oraz zarządzanie biznesem. Od początku września do zespołu wydawnictwa KS, w którym działa również prezes agencji Arskom Rafał Romaniuk, dołącza Przemysław Rudzki. Ekspert Canal+ Sport obejmie nowoutworzone stanowisko dyrektora kreatywnego. Zakres jego obowiązków będzie obejmował m.in. tworzenie planów wydawniczych pod kątem pozycji książkowych, dobór autorów i tematów w „Kwartalniku Sportowym”, koordynację strategii rozwoju sekcji czasopism i książek. Wydawnictwo kanału Sportowego już pracuje nad stworzeniem „Przewodnika Mundialu” atrakcyjnego kompendium wiedzy dla fanów piłki nożnej. Pierwszy numer „Kwartalnika Sportowego” rozszedł się w liczbie 12 tys. egzemplarzy, a wydawnictwo przewiduje, że sukces tego wydania sprawi, że kolejne przekroczą barierę 20 tys. sprzedanych egzemplarzy. Rudzki dołączy również do Kanału Sportowego, w którym poprowadzi poświęcony Premier League program „Full English”.

– Rynek mediów tradycyjnych się zmienia, ale głęboko wierzę w to, że ludzie cały czas chcą czytać o sporcie, tylko oczekują jakościowych treści. Kolejnym dowodem na to jest sukces pierwszego numeru „Kwartalnika Sportowego”. Chcemy i zamierzamy iść w kierunku wysokiej jakości, nieszablonowych tematów i czołowych autorów, którzy zachęcą fanów sportu i nie tylko do sięgnięcia po nasze pozycje. Mamy ambitne plany rozwoju w różnych kierunkach, które zawsze łączyć będzie dbałość o najwyższy poziom proponowanych treści – podkreśla Przemysław Rudzki.

– Z Przemkiem współpracowaliśmy w RASP i udało nam się wspólnie zrealizować wiele ambitnych projektów. Tym bardziej cieszę się, że znowu połączymy siły, tym razem tworząc Wydawnictwo Kanału Sportowego. Przed kibicami bardzo ciekawe miesiące, których kluczowym punktem będą piłkarskie mistrzostwa świata. To dobry moment na to, żeby zrobić kolejne kroki naprzód i zdecydowanie rozszerzyć naszą ofertę wydawniczą – podkreśla Łukasz Widuliński.

Budowa wydawnictwa Kanału Sportowego to kolejny element bliskiej współpracy Kanału Sportowego z agencją marketingu sportowego Arskom. Arskom jest wyłącznym partnerem marketingowym i brokerem przestrzeni reklamowej w KS, pomaga również w rozwoju działalności w segmencie licencji i merchandisingu. Ofensywa wydawnicza to kolejny element monetyzacji sukcesu największego sportowego kanału na polskim YT, w którym ważną rolę odgrywa agencja partnerska. – Zajmujemy się stroną biznesową, strategiczną i logistyczną przedsięwzięcia, dzięki czemu twórcy KS mogą w pełni skupić się na działalności dziennikarskiej. Pierwsze pozycje wydawnicze okazały się dużym sukcesem, zostały ciepło przyjęte przez rynek, co utwierdza nas w przekonaniu, że to dobry kierunek. Lubimy iść pod prąd: gdy wszyscy wieszczą śmierć prasy, my pokazujemy, że można mieć w tym obszarze sukcesy. Mamy unikalny model, który będziemy rozwijać – mówi CEO agencji Arskom Rafał Romaniuk.

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...