RTM idealny: Richard Branson rozdaje drinki na pokładzie samolotu swoich linii lotniczych
Redakcja PR - 14.04.2017Genialna akcja ekscentrycznego miliardera
Richard Branson znany jest z nietypowych akcji marketingowych. Ekscentryczny miliarder i właściciel Virgin Group zaskoczył właśnie kolejnym znakomitym wykorzystaniem real time marketingu.
Ameryka i świat żyją właśnie kolejnym potężnym kryzysem wizerunkowym. Chodzi o United Airlines i brutalne potraktowanie jednego z pasażerów. Kiedy okazało się, że w samolocie jest więcej pasażerów niż miejsc, obsługa silą wyciągnęła z samolotu jednego z nich. W sieci pojawiło się nagranie ze zdarzenia – klienci linii są oburzeni, a firma traci miliardy dolarów.
Fatalne zachowanie United Airlines postanowić sprytnie wykorzystać Branson, właściciel taniego przewoźnika lotniczego Virgin America. N swoim Facebooku zamieścił zdjęcie, na którym uradowany częstuje klientów swoich linii lotniczych drinkami. Fejm się zgadza 🙂 Tak się robi real time marketing!
Zobacz:
United Airlines ma poważny kryzys po brutalnym ataku na swojego pasażera
Ciąg dalszy kryzysu United Airlines. Firma szuka specjalisty od PRu