RTB House prezentuje pierwsze innowacje od AI Marketing Lab
RTB House prezentuje pierwsze innowacje od AI Marketing Lab
RTB House, globalna spółka specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła rozpoczęcie testów najnowszych rozwiązań stworzonych w AI Marketing Lab.
Po pomyślnym wdrożeniu deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych w 2017 roku, RTB House rzuciło wyzwanie sobie i branży marketingowej, uruchamiając AI Marketing Lab. Od początku 2019 roku, wybrani klienci RTB House będą mieli możliwość przetestowania pierwszych rozwiązań opracowanych przez zespół. Innowacyjne projekty są oparte na deep learningu i zintegrowane z technologią retargetingu RTB House.
Pierwsze innowacje AI Marketing Lab:
- Social Banners – projekt ma na celu stworzenie nowych, w pełni interaktywnych typów bannerów, które będą wzbogacone o motyw grywalizacji i oceny wyświetlanych produktów. Dodanie nowego elementu, dotychczas skutecznego w social mediach, nie tylko podniesie user experience, ale przede wszystkim zwiększy efektywność mechanizmu rekomendacji. Użytkownik może głosować na produkty, które lubi najbardziej lub których nie lubi. Na podstawie tych opinii w przyszłości konsumentowi zostanie wyświetlonych więcej produktów podobnych do tych, które polubił. Te, które zostały ocenione negatywnie nie będą prezentowane ponownie. Zbiorcze dane z Social Banners będą analizowane przez algorytmy sztucznej inteligencji, aby podnieść user experience i udoskonalać ogólny mechanizm rekomendacji, odpowiedzialny za personalizację i efektywność kampanii.
- Projekt Snippets umożliwi klientom wykorzystanie kreacji RTB House, poza kampaniami retargetingowym. W ciągu pięciu lat tworzenia banerów retargetingowych, firma opracowała unikalne, dynamiczne kreacje, które nie tylko są atrakcyjne dla oka, ale także skuteczne. Snippets umożliwia użycie banerów np. do prowadzenia kampanii mających na celu zwiększanie świadomości brandu, pozyskiwanie nowego ruchu lub prowadzenie działań z influencerami. Marketerzy mogą łatwo pobrać kody dla określonych formatów kreacji, dodać konieczne meta tagi i używać banerów w dowolnej kampanii reklamowej online.
- Full-page Recommendations zakłada wyświetlanie użytkownikom większej liczby rekomendowanych produktów, wybranych na podstawie ich zachowań w przeszłości i preferencji zakupowych. Konsumenci będą mieć możliwość przejrzenia większego wachlarza ofert na specjalnej podstronie, przed przekierowaniem na stronę produktu. W przeciwieństwie do innych platform, które zapewniają klientom ogólne oferty produktów, technologia RTB House dostosowuje rekomendacje do użytkownika również w Full-page recommendations. Dzięki personalizacji, konsument oglądając dodatkowe, rekomendowane produkty dostępne na podstronie doświadcza usługi zbliżonej do Personal Shoppera, który wybiera i prezentuje klientom produkty dopasowane wyłącznie do ich potrzeb. Mechanizm oferuje również możliwość zapewnienia konsumentom dynamicznych promocji w czasie rzeczywistym i personalizowanych ofert specjalnych.
„W oparciu o doświadczenie i potrzeby naszych klientów ustaliliśmy priorytety dla AI Marketing Lab i zdecydowaliśmy się wprowadzić w fazę testów trzy pierwsze projekty. Przede wszystkim, klienci, z którymi pracujemy, potrzebują personalizowanych kampanii, które są interesujące dla konsumentów. Szukają także dynamicznych, wysokiej jakości kreacji, które przyciągają klientów i zachęcają do kliknięcia w reklamy. Takie banery chętnie chcieliby wykorzystać w innych kanałach marketingowych,” podkreśla Łukasz Abgarowicz, Business Development Director, RTB House Poland. „Jestem pewny, że projekty opracowane w AI Marketing Lab nie tylko zwiększą efektywność naszej technologii retargetingu, ale także znajdą się na czele innowacji w branży reklamowej.” zwiększyć wolumeny sprzedaży oraz realizować cele krótko, średnio i długoterminowe.
Założona w 2012 roku, RTB House obsługuje ponad 1500 klientów w ponad 70 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej za pośrednictwem biur w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. RTB House zatrudnia ponad 400 wysoce wykwalifikowanych specjalistów, a zespół wciąż rośnie. W 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu deep learningu we wszystkich modułach wspierających efektywność kampanii reklamowych, spółka otworzyła AI Marketing Lab. Jednostkę niezależną od głównego działu R&D, skupioną na tworzeniu środowiska, w którym będą opracowywane i rozwijane nowe rozwiązania technologiczne dla marketingu.
Więcej informacji znajdziesz na www.rtbhouse.com