Rozwiązania dla branży HR przedstawione w formie telewizji śniadaniowej
Informacja Prasowa - 23.11.2021Rozwiązania dla branży HR przedstawione w formie telewizji śniadaniowej
Rozwiązania dla branży HR przedstawione w formie telewizji śniadaniowej
Wydarzenie stworzone z myślą o branży HR odbędzie się w czwartek 25 listopada w godzinach 9.00–12.00. Jest to już druga edycja spotkania w tej formule. W ubiegłym roku event przyjął również formę telewizji śniadaniowej transmitowanej online i był wielokrotnie nagradzany, m.in. otrzymał nagrodę za najlepszą konferencję online na świecie w 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards.
Program poprowadzi duet doświadczonych prowadzących. Ponadto wystąpią eksperci z branży HR, goście specjalni związani ze światem nauki, sztuki i sportu. Podczas wydarzenia zostanie również zaprezentowany najnowszy raport „Nowe spojrzenie na rynek pracy – OLX Praca. Know How 2022”. Poprzednie wydania można pobrać ze strony OLX Praca.
– Ubiegłoroczne wydarzenie przerosło nasze oczekiwania. Event OLX Know How 2021 zgromadził 900 uczestników online. To ponad trzykrotnie więcej niż we wcześniejszej, tradycyjnej formule. Uczestnicy ocenili wydarzenie na 4,7 pkt w 5-punktowej skali. Zdecydowana większość poleciłaby event znajomym. Udział w kolejnej edycji OLX Know How zadeklarowało wówczas 97,7 proc. ankietowanych! Średni czas obecności wyniósł ok. 1,3 h. To świetny wynik dla takiego typu formatu – ocenia Paulina Rezmer, Senior PR Specialist w OLX.
Nowe spojrzenie na rynek pracy
W ubiegłym roku aż 77 proc. badanych uważało, że po pandemii będzie można liczyć na rozwój pracy zdalnej i zwiększenie elastyczności związanej z miejscem i godzinami pracy. Czy nadal panuje takie przekonanie? Z perspektywy czasu zarówno pracodawcy, jak i pracownicy dostrzegają wady wynikające z izolacji i pracy w domu. Również kompetencje najbardziej cenione przez pracodawców ulegają zmianie. Rok temu były to umiejętność współpracy i zarządzania czasem pracy oraz odporność na stres. Obecnie pracodawcy mają nieco inne oczekiwania.
W tegorocznym raporcie eksperci dzielą się dobrymi praktykami i rozwiązaniami dotyczącymi m.in. procesów rekrutacyjnych, zarządzania zespołem rozproszonym, kondycji psychicznej pracowników czy regulacji prawnych związanych z pracą zdalną. Analizowane jest także nowe zjawisko na rynku jak gig economy. Badania, których wyniki zostały przytoczone w opracowaniu, zrealizowano z instytutem badawczym ARC Rynek i Opinia na grupie 600 pracodawców i 1000 pracowników.
Najlepsze kampanie rekrutacyjne
Podczas wydarzenia zostaną również ogłoszone wyniki konkursu „Liderzy Rekrutacji”. Podobnie jak w ubiegłym roku kampanie rekrutacyjne można było zgłaszać w trzech kategoriach: Innowacyjność, Kreatywność, Efektywność. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu jest Paweł Świderski – dyrektor kategorii Praca w OLX, a w składzie kapituły znajdują się eksperci i praktycy z wieloletnim doświadczeniem, m.in.: Angelika Chimkowska, Maja Gojtowska, Anna Macnar, Kasia Tang, Monika Smulewicz, Barbara Zych.
– Obecność w jury konkursu „Liderzy Rekrutacji” to dla mnie zawsze ogromna dawka inspiracji. Kreatywność pracodawców naprawdę zaskakuje. Z roku na rok zwiększa się też liczba firm, które do prowadzonych projektów rekrutacyjnych podchodzą analitycznie i stale pracują na miernikach. To bardzo cieszy, bo rekrutacja bardzo potrzebuje pracy z danymi i monitoringu efektywności – wyjaśnia Maja Gojtowska, ekspertka z obszaru HR i employer brandingu.
O kampaniach nagrodzonych w ubiegłym roku można przeczytać na stronie OLX Praca:
- Innowacyjność: Zaszyfrowani – CONTMAN
- Kreatywność: CEO for One Month – Adecco Poland Sp. z o.o.
- Efektywność: Akademia Budimex – Budimex.
Na tegoroczne wydarzenie można się zapisać do 24 listopada 2021 r. na stronie: https://olxknowhow.pl/rejestracja/.