Rozpoczyna się kampania telewizyjna serwisu Domiporta.pl

Informacja Prasowa - 17.03.2017
114

Rozpoczyna się kampania telewizyjna serwisu Domiporta.pl

W sobotę, 18 marca br. rozpocznie się kampania reklamowa serwisu Domiporta.pl w stacji TVN pod hasłem „Do szukania mieszkania”. Działania promocyjne mają na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości. Kampania potrwa przez cały rok.

Najnowszy spot reklamowy Domiporta.pl przedstawia serwis jako wygodne narzędzie do przeglądania ofert nieruchomości – domów, mieszkań, działek, lokali użytkowych, pokoi i garaży – zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego.

Spot reklamowy został przygotowany przez SVG Studio (Agora).

Można go obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/watch?v=f3bRwxtPEGU

W kampanii reklamowej Domiporta.pl postawiliśmy przede wszystkim na prosty przekaz, który ma za zadanie wzmocnić rezultaty prowadzonych przez nas działań efektywnościowych. Chcemy, aby internauci zapamiętali Domiporta.pl jako wygodne i łatwe w obsłudze narzędzie do przeglądania ogłoszeń o nieruchomościach – mówi Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.

Domiporta.pl działa od 2006 roku – jest jednym z największych i najpopularniejszych serwisów branży nieruchomości posiadającym w swojej bazie prawie milion ofert sprzedaży i najmu. Domiporta.pl to nowoczesny serwis dopasowany do potrzeb użytkowników, a wszystkie dostępne w nim oferty są stale monitorowane pod kątem jakości. Dzięki współpracy z wieloma ekspertami branżowymi Domiporta.pl stworzyła szeroką bazę porad, raportów i analiz, cytowanych przez największe media.

W lutym br. serwis Domiporta.pl odwiedziło ponad 454 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim ponad 9 mln odsłon*.

* źródło danych: badanie Gemius/PBI, luty 2017 r.

Comments

comments

114
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...