Rozkwit obiektów typu mixed-use. Plac Unii wpisuje się w najnowszy trend w sektorze nieruchomości handlowych

Informacja Prasowa - 26.06.2019
61

Rozkwit obiektów typu mixed-use. Plac Unii wpisuje się w najnowszy trend w sektorze nieruchomości handlowych

Obecnie klient chce mieć wszystko na wyciągnięcie ręki – wygodnie i szybko, niezależnie od formy wykonywania zakupów czy sposobu spędzania wolnego czasu. Właśnie tymi zmianami społeczno-technologicznymi tłumaczy się rozkwit obiektów typu mixed-use, tj. łączących funkcje handlowe, biurowe i gastronomiczne, które dodatkowo pomagają w integracji lokalnych społeczności. Przykładem takiego miejsca jest Plac Unii.

-Centra handlowe odwiedzane są przez różne grupy wiekowe i społeczne. Co ważne, w zależności od pory dnia czy roku, klienci wcielają się w inne role – raz szukają miejsca do pracy i spotkania biznesowego, kiedy indziej chcą spędzić czas w gronie rodziny i przyjaciół. Żeby zaspokoić wszystkie potrzeby, Plac Unii nieustannie poszerza swoją ofertę, tworząc kompleksową przestrzeń handlowo-usługową. Dzięki temu, obiekt jest nowoczesnym, bezpiecznym i komfortowym miejscem zakupów oraz rozrywki-Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.

Zmiany i poszerzanie oferty

Obecnie komplementarność oferty zakupowej i rozrywkowej staje się kryterium wyboru centrum handlowego przez odwiedzających. W ostatnim czasie  Plac Unii wprowadził kilka istotnych modernizacji, których celem jest unowocześnienie obiektu i dostosowanie go do wymagań współczesnych klientów. Przykładem jest uruchomienie pierwszej w Polsce kurtyny ledowej Super Screen. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran.
Kolejną nowością, zrealizowaną w centrum handlowym w ostatnim czasie, jest otworzenie strefy Kids Play. Jest to przestrzeń dedykowana dla dzieci, która łączy zabawki manualne z aplikacjami edukacyjnymi.

Integracja lokalnej społeczności

Plac Unii przygotowuje również kreatywne propozycje spędzania wolnego czasu w mieście. Już w ten weekend rusza kolejna odsłona, cieszącej się ogromną popularnością, akcji #ZamiastZaMiasto. Tematem przewodnim tegorocznego cyklu jest kultura polskiej wsi. Biorący udział w wydarzeniu będą mieli okazję, przenieść się do świata ziołolecznictwa i rękodzieła. Wszystkie atrakcje będą darmowe, a przygotowane przysmaki i przedmioty będzie można zabrać ze sobą do domu. Centrum organizuje także cykliczne targi pod hasłem Mokotowskie Spotkania. Podczas spotkań polscy projektanci mają okazję zaprezentować swoje produkty. Event gromadzi wokół siebie sympatyków mody szukających inspiracji i osoby, które chcą poznać twórców lokalnych marek.

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...