Rossmann z agencją Ancymony (Schulz)

Informacja Prasowa - 29.09.2021
71

Rossmann z agencją Ancymony (Schulz)

Rossmann z agencją Ancymony (Schulz)

Ruszyła współpraca Rossmanna i Ancymonów. Agencja wygrała przetarg na realizację kampanii marki enerBiO. enerBiO, marka własna z portfolio Rossmanna, ma w swojej ofercie ekologiczne produkty spożywcze tj. wafle, soki, dżemy, oleje, dania gotowe czy przekąski, dostępne w drogeriach Rossmann w całym kraju.
W trendbooku Zmiana znalazły się odważne marki, które w 2020 r. błyskawicznie zareagowały na wyzwania stawiane przez niespodziewanie zmieniającą się rzeczywistość. Najnowsza publikacja to zbiór inspiracji i informacji. Różne punkty widzenia łączy tu nastawienie na praktyczny charakter rozwiązań. Dzięki temu case studies stanowią zachętę do odważnego działania, gdy już zmusza do tego sytuacja lub – lepiej – gdy da się ją jeszcze wyprzedzić.
Kampania ma przede wszystkim pokazać konsumentom przewagę produktów enerBIO nad innymi w tej kategorii oraz pokazać, że zdrowa i smaczna żywność może być łatwo dostępna tuż za rogiem, w ich ulubionej drogerii!

Wojciech Papuziński, associate creative director w agencji Ancymony.

Agencja przystąpiła do prac. Planowane są działania 360. Kampania telewizyjna wystartuje w czwartym kwartale 2021.

Comments

comments

71
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...