„Rosja. Stan umysłu” – nowy podcast Magdaleny Rigamonti na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM 

Informacja Prasowa - 25.04.2022
63

Co się stało z rosyjską duszą? Czy ona kiedykolwiek istniała, czy tylko chcieliśmy w nią wierzyć?

Magdalena Rigamonti w nowym podcaście pt. „Rosja. Stan umysłu” zapyta o to tych, którzy Rosję znają najlepiej – m.in. Krystynę Kurczab-Redlich, Pawła Reszkę i Wacława Radziwinowicza. Premiera pierwszej z pięciu rozmów nastąpi już dzisiaj – w poniedziałek, 25 kwietnia br. o godz. 12:00 na tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Nowy cykl dostępny będzie wyłącznie dla subskrybentów TOK FM Premium. 

– Podcast TOK FM „Rosja. Stan umysłu” to odpowiedź na to, co zdominowało serwisy informacyjne, działania polityczne i naszą świadomość – czyli rosyjską agresję wobec Ukrainy. To próba zrozumienia, skąd się wzięło zło, które codziennie obserwujemy i o którym słuchamy – wyjaśnia Magdalena Birecka, szefowa tokfm.pl.

Cykl „Rosja. Stan umysłu” składać się będzie z pięciu odcinków. W pierwszym z nich Magdalena Rigamonti porozmawia z Krystyną Kurczab-Redlich, autorką książek, dziennikarką i wieloletnią korespondentką w Rosji.

Pozostałymi gośćmi będą: Paweł Reszka – były korespondent „Rzeczpospolitej” w Moskwie, obecnie szef działu krajowego w „Polityce”, Barbara Włodarczyk – reporterka, wieloletnia korespondentka w Moskwie, Wacław Radziwinowicz – dziennikarz i reportażysta, w latach 2007-2015 korespondent „Gazety Wyborczej” w Rosji oraz Witold Szabłowski – reportażysta od 2006 r. związany z „Gazetą Wyborczą” i „Dużym Formatem”, autor książek.

Odcinki podcastu pojawiać się będą na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM dwa razy w tygodniu – w poniedziałki i czwartki.

Premiera pierwszej rozmowy nastąpi dzisiaj – 25 kwietnia br., a ostatniej – 9 maja br.

Nowego cyklu będą mogli słuchać wyłącznie subskrybenci TOK FM Premium.

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...