Ronaldinho na opakowaniach Warki

Informacja Prasowa - 04.04.2019
181

Ronaldinho na opakowaniach Warki

Ronaldinho na opakowaniach Warki, 

Ruszyła nowa kampania piwa Warka, której twarzą jest ikona piłki nożnej – Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach oraz w materiałach promocyjnych. Za projekty opakowań oraz kreację BTL odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

Warka to najbardziej piwna marka, która warzenie ma nawet w swojej nazwie. Słowo „warka” w języku piwowarów oznacza bowiem porcję piwa uwarzonego „na raz”. Warka od lat związana jest z piłką nożną, a od 2015 roku jest sponsorem UEFA Europa League.

Do tej pory puszki i butelki piwa Warka miały klasyczny wygląd. W tym roku Warka po raz pierwszy zdecydowała się na tak dużą ingerencję w design produktu przy okazji prac nad serią opakowań promocyjnych. Cały ten projekt był niezwykły. Skalę wyzwania dobrze obrazuje to jak wiele elementów puszki zostało zmienionych, a także determinacja zespołu marki, aby faktycznie otrzymać zupełnie nową jakość. Taka postawa klienta to woda na młyn zespołu kreatywnego i powód do radości każdego designera – wspomina Dariusz Złotowski, Creative Director, Global Shopper Marketing.

Na opakowaniach piwa zagościł znany brazylijski piłkarz. Ronaldinho razem z Brazylią wygrał mistrzostwo świata, jest laureatem Złotej Piłki, a także zdobywcą tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA i zwycięzcą Ligi Mistrzów. Postać piłkarza umieszczona na produktach ma zachęcić klientów do ich zakupu i wyróżnić je na sklepowych półkach. Przełożenie wizerunku postaci na opakowanie to zadanie trudne chociażby ze względów technicznych – ograniczenia jakie narzuca technologia produkcji – jeżeli dodamy do tego konieczność takiego przedstawienia jej, aby wzmacniała ona wizerunek produktu oraz spełnienia wymogów wręcz ikonicznej gwiazdy footballu robi się ciekawie…i faktycznie tak było, a z efektów jesteśmy szczerze dumni – dodaje Dariusz Złotowski. Wizerunek Ronaldinho pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne, Warki Strong, opakowaniach zbiorczych, a także na materiałach promocyjnych.

Za projekty opakowań oraz przygotowanie materiałów BTL odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Global Shopper Marketing. Firma kompleksowo podchodzi do realizowanych projektów, umiejętnie łącząc kompetencje z zakresu trade i brand marketingu.

O powierzeniu tego projektu Global Shopper Marketing zdecydowały kompetencje, doświadczenie oraz holistyczne podejście agencji. Wiedzieliśmy, że potrzebujemy nie tylko świetnych opakowań promocyjnych, ale również Key Visuala i projektu materiałów POS. Nie bez znaczenia był również client service – przy tak wymagającym projekcie dostępność zespołu kreatywnego jest na wagę złota. To wszystko otrzymaliśmy we współpracy z Global Shopper Marketing – wskazuje Tomasz Hadam, Senior Brand Manager Warki, Grupa Żywiec.

15,5 miliarda zł – tyle wynosi roczna wartość sprzedaży piwa w Polsce. Jest to największa kategoria FMCG – wynika z danych Nielsena – a przez to niezwykle trudna. Naszym celem jest efektywne wspieranie działań promocyjnych Klienta. Dlatego proponujemy rozwiązania, które przekładają się później na oczekiwane wyniki sprzedaży oraz wyróżniają dany produkt na nasyconym już rynku piwowarskim. Dzięki pasji, zaangażowaniu i odwadze w podejściu do kreacji udało nam się we współpracy z fantastycznym zespołem marki Warka zaproponować projekty, obok których trudno będzie przejść konsumentowi obojętnie – mówi Maciej Olipra, CEO Global Shopper Marketing.

Warka Jasne Pełne oraz Warka Strong w nowych opakowaniach z wizerunkiem Ronaldinho jest już w sprzedaży.

Comments

comments

181
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...