Rok 2024 przynosi dynamiczny rozwój agencji oLIVE media, której portfolio wzbogaciło się o nowych klientów, a liczba pracowników znacząco się zwiększyła

Jerzy Ciszewski - 10.10.2024
124

Aleksandra Grabowska, Angelika Garczyk, Olimpia Kwiatkowska i Adriana Stachurska dołączyły do agencji oLIVE media

Rok 2024 przynosi dynamiczny rozwój agencji oLIVE media, której portfolio wzbogaciło się o nowych klientów, a liczba pracowników znacząco się zwiększyła. Zespoły Social Media oraz PR Lifestyle & Influencer Marketing zyskały nowe specjalistki. Aleksandra Grabowska wcześniej prowadziła marki dziecięce Woobiboo i Lil’things, Angelika Garczyk zdobywała doświadczenie w agencji marketingowej Omnipro, a Olimpia Kwiatkowska – w start-upie Foodsi.

Kolejno od lewej strony : Aleksandra Grabowska, Angelika Garczyk, Olimpia Kwiatkowska, Adriana Stachurska

 

Zespoły Social Media oraz PR Lifestyle & Influencer Marketing, kierowane odpowiednio przez Jessicę Grabowską i Dominikę Jamroz, odnotowały w ostatnim czasie znaczący wzrost liczby projektów, co wpłynęło na decyzję o rozbudowaniu kadry. W wyniku intensywnego procesu rekrutacyjnego, każdy z zespołów zyskał nowe członkinie.

Wzmocnienie zespołu Social Media

Do zespołu Social Media dołączyła Aleksandra Grabowska, pełniąca rolę Social Media Specialist. Swoje doświadczenie zawodowe budowała w ciągu ostatnich 7 lat w roli założycielki marek dziecięcych Woobiboo i Lil’things. W tym okresie zajmowała się tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem produktów i ich wdrożeniem. Odpowiadała za strategię komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych, jak i koordynowanie współpracy z agencjami zewnętrznymi. To wszystko pozwala jej w agencji oLIVE media pełnić funkcję ekspertki od marketingu, wnoszącej nowe spojrzenie i jakość realizowanych projektów.

Angelika Garczyk z kolei wzmocniła zespół jako Junior Social Media Specialist. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęła w krakowskiej agencji Omnipro, a pasją do niego dzieliła się w formie wolontariatu w Fundacji Web-Korki. Wcześniej związana była z dziennikarstwem sportowym tworząc treści na bloga Rafała Martuszewskiego oraz w biurze prasowym klubu siatkarskiego PGE Skra Bełchatów. W oLIVE media Angelika zajmuje się obsługą m.in. mediów społecznościowych aplikacji Laviro, Ivy Consultants i fundacji wspierającej sportowców – KSG Olympic Dreams.

Nowe specjalistki w dziale PR Lifestyle & Influencer Marketing

Nowych członków zyskał również zespół PR Lifestyle & Influencer Marketing, do którego dołączyła Olimpia Kwiatkowska, obejmując stanowisko PR & Influencer Marketing Specialist. Przed rozpoczęciem współpracy z agencją oLIVE media pracowała w Foodsi, gdzie zajmowała się influencer marketingiem, media relations, tworzeniem i dystrybucją materiałów prasowych oraz organizacją eventów. Obecnie zajmuje się planowaniem kampanii influencerskich, zarządzaniem współpracami barterowymi, organizowaniem wysyłek PR oraz przygotowywaniem materiałów prasowych. Olimpia miała okazję zaprezentować swoje umiejętności m.in. przy projektach realizowanych m.in. dla marek z sektora beauty i zdrowie takich jak Osana, Glantier, Noyo Pharm oraz eZebra.

Swój wkład w rozwój zespołu Dominiki Jamroz ma również Adriana Stachurska, która dołączyła do agencji w roli praktykantki, a po kilku miesiącach objęła stanowisko PR Assistant. Adriana, studentka Akademii Leona Koźmińskiego, już od początku swojej kariery w oLIVE media aktywnie uczestniczy w realizacji projektów zarówno dla klientów z branży FMCG, jak i sportowej.

  • Rok 2024 to czas intensywnego rozwoju dla naszej agencji. Zdobywamy nowych klientów, wnoszących coraz większe projekty, które pozwalają nam na rozbudowę struktury firmy o nowych specjalistów. Cały czas szukamy talentów na rynku i obiecuję, że na tym newsie się nie zatrzymujemy. Najważniejszy kwartał roku dopiero przed nami – zapowiada Olivia Drost, CEO oLIVE media.

 

Zatrudnienie Aleksandry Grabowskiej, Angeliki Garczyk, Olimpii Kwiatkowskiej oraz Adriany Stachurskiej znacząco wzmacnia zespół oLIVE media, umożliwiając realizację coraz bardziej wymagających projektów. Ich wiedza, doświadczenie i świeża energia pozwolą agencji nie tylko sprostać rosnącym oczekiwaniom rynku, ale także kontynuować rozwój i umacniać pozycję w branży.

Comments

comments

124
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...