ROIVENUE™ wśród najbardziej innowacyjnych startupów z Europy Środkowo-Wschodniej

Informacja Prasowa - 25.06.2019
295

ROIVENUE™ wśród najbardziej innowacyjnych startupów z Europy Środkowo-Wschodniej

Pierwsza międzynarodowa edycja prestiżowego programu MIT Enterprise Forum CEE zgromadziła setki zgłoszeń polskich i zagranicznych firm. Konkurs skierowany do startupów naukowo-technologicznych z regionu Europy Środkowo-Wschodniej ogłosił listę najbardziej innowacyjnych firm, z którymi rozpocznie współpracę w ramach akceleratora. Firma ROIVENUE™, prezentująca praktyczne korzyści płynące z integracji wszystkich posiadanych danych marketingowych, znalazła się wśród beneficjentów programu.

MIT Enterprise Forum CEE stawia za cel wspieranie rozwoju nowych firm technologicznych poprzez łączenie potencjału startupów z wiedzą i zasobami wiodących przedsiębiorstw oraz doświadczeniem polskich i międzynarodowych mentorów.

Czeski startup ROIVENUE™wkroczył na początku tego roku na polski rynek, dając marketingowcom nowe możliwości poprzez połączenie i analizę działań we wszystkich popularnych kanałach marketingowych. Integrując dane ze strony takich partnerów jak Facebook, Google Ads czy Gemius wprowadza nową jakość w kwestii optymalizacji procesów i budżetów marketingowych.

„Platforma MIT Enterprise Forum CEE pozwala młodym firmom technologicznym na podzielenie się innowacyjnymi rozwiązaniami z rynkowymi gigantami. W ramach stworzonego modelu komunikacji z dużymi przedsiębiorstwami oraz przyspieszeniem przepływu wiedzy, program umożliwia takim firmom jak ROIVENUE™na szybsze wprowadzanie nowych standardów na rynku. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego procesu”– mówi Emil Jimenez, CMO ROIVENUE™.

Misją globalnej sieci MIT Enterprise Forum jest budowanie lepszego świata poprzez przyspieszenie tworzenia i rozwoju firm technologicznych. Po pięciu edycjach skierowanych głównie do krajowych podmiotów program został rozszerzony, aby umożliwić szybszy rozwój ekosystemu startupów w Polsce.

O ROIVENUE™

ROIVENUE™ to firma oferująca narzędzia wspierające właściwe decyzje w marketingu internetowym. Daje możliwość połączenia i analizy działań we wszystkich popularnych kanałach marketingowych (Facebook, Google Ads, Sklik, Heureka, itp.), Google Analytics oraz wewnętrznych systemów klientów. Łączy i analizuje wszystkie inwestycje ponoszone na kampanie, śledzenie zachowań klientów i zyski pochodzące z zamówień, co pozwala na ocenę efektywności i optymalne zarządzanie działaniami marketingowymi według ROI. Dzięki ROIVENUE™ marketerzy mogą lepiej zrozumieć, które ich działania mają największy wpływ na ogólne wyniki i efektywnie kontrolować budżet wydawany w poszczególnych kanałach. W gronie klientów ROIVENUE™ znajdują się m.in.: Orange Telecom, Slevomat, Sazka i AXA. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie https://www.roivenue.com/.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...