ROI Hunter prezentuje Creative Factory – nowatorskie narzędzie dla marketerów

Informacja Prasowa - 12.06.2019
190

ROI Hunter prezentuje Creative Factory – nowatorskie narzędzie dla marketerów

ROI Hunter, platforma marketingowa umożliwiająca firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka, wprowadziła do swojej oferty nowe narzędzie. Creative Factory pozwala marketerom m.in. w prosty sposób tworzyć reklamy wideo na Facebooka i Instagrama, dzięki czemu mogą oni w pełni wykorzystać możliwości reklamowe tych kanałów.
Wideo jest przyszłością reklamy cyfrowej, ale bardzo trudno tworzyć je na większą skalę, jednocześnie dopasowując jego format do różnych opcji oferowanych przez platformy internetowe. Tymczasem Facebook i Instagram stwarzają coraz więcej możliwości wykorzystywania reklam wideo – m.in. w ramach relacji użytkowników (Stories). Creative Factory to nasza odpowiedź na te problemy – mówi Karel Tlustak, założyciel i CEO spółki ROI Hunter.
Dzięki nowemu produktowi ROI Hunter reklamodawcy z branży e-commerce mogą w optymalny sposób wykorzystać możliwości oferowane przez reklamy wideo. Creative Factory to platforma pozwalająca marketerom samodzielnie tworzyć nawet bardzo wiele prostych reklam wideo z posiadanych zdjęć i grafik, ulepszać istniejące projekty, a także testować różne wariacje reklam tego samego produktu.
Creative Factory znacznie skraca czas tworzenia reklamy wideo – działania, które dotychczas zajmowały zwykle kilka dni, na platformie trwają jedynie kilkanaście sekund. Z kolei automatyzacja tego procesu ogranicza koszty związane z zatrudnieniem dodatkowych specjalistów, np. operatorów czy agencji kreatywnych. Narzędzie pozwala także uniknąć nieporozumień w komunikacji różnych osób zaangażowanych w tworzenie reklam.
ROI Hunter to firma założona w 2014 roku. Oferuje usługi w modelu SaaS i zajmuje się automatyzacją działań marketingowych (tworzenie kreacji, targetowanie, optymalizacja powierzchni reklamowych). Jest jedną z niewielu firm będących jednocześnie oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka i Google’a. To międzynarodowy podmiot z siedzibą w Brnie, z biurami w Pradze, Warszawie, Dubaju, Singapurze i Sao Paulo. Od 2018 roku mniejszościowym akcjonariuszem ROI Hunter jest Agora.
ROI Hunter oferuje swoim klientom unikalną możliwość umieszczenia skutecznej reklamy bezpośrednio na Facebooku, Instagramie i w wyszukiwarce Google. Współpracuje już z ponad 250 firmami z sektora e-commerce, wśród których znajdują się takie podmioty, jak Allegro, Souq i Sports Direct.
W ofercie ROI Huntera są dwa główne rozwiązania: ROI Hunter PRO (produkt dla większych klientów) oraz ROI Hunter Easy (darmowe rozwiązanie dla platform e-commerce). Spółka przetwarza ponad miliard kampanii dziennie, które tworzone są przez ponad tysiąc specjalistów od marketingu korzystających z platformy.
Więcej: Roihunter.com

Comments

comments

190
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...