Rodzinne ferie w zimowej kampanii marki Familijne
Mus je schrupać!– pod takich hasłem 20 stycznia wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne. Począwszy od ferii zimowych, aż do marca, marka przeprowadzi kompleksowe działania komunikacyjne w kanałach off- i online.
Kampania telewizyjna pod hasłem Mus je schrupać! ma charakter wizerunkowy oraz podkreśla najmocniejsze atrybuty produktu. Familijne Gofrowe to unikalna na rynku linia kruchych wafelków z puszystym musem. Emisje 15- i 30-sto sekundowych spotów zaplanowano w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne) do połowy marca br. Równolegle realizowana będzie kampania w kanałach digitalowych: na Facebooku, Instagramie i YouTube.
Familijny przekaz marki w kontekście ferii zimowych wzmacnia współpraca sponsorska z Radiem ZET w ramach akcji „Start do nart”. W każdej z sześciu zimowych miejscowości, w których odbędą się narciarskie eventy, marka zapewnia pakiet atrakcji: konkursy z nagrodami, przekąski w postaci Wafli Familijnych oraz strefy familijnej zabawyi relaksu dla rodzin z dziećmi. Komunikację uzupełnia radiowa kampania sponsorska.
Pakiet zimowych aktywności dopełnia komunikacja kontekstowa w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami, kampania w prasiebranżowej oraz limitowana edycja Wafli Familijnych 450 gw Dużej Paczce Lepiej, dostępna w punktach sprzedaży od stycznia br.
Producent: Colian Sp. z o.o.