Rodzina Zaleskich inwestorem strategicznym GIVT

Informacja Prasowa - 05.06.2018
34

Rodzina Zaleskich inwestorem strategicznym GIVT

Platforma technologiczna GIVT, pomagająca pasażerom linii lotniczych w uzyskaniu odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty, pozyskała właśnie inwestora strategicznego – rodzinę Zaleskich, która na polskim rynku z ogromnym sukcesem zaangażowała się kilka lat temu w finansowanie od podstaw Alior Banku. Helene Zaleski objęła stanowisko przewodniczącej rady nadzorczej GIVT.

 

 

GIVT, który po roku od założenia obsłużył już kilkanaście tysięcy klientów, przygotowuje się do rozpoczęcia działalności na rynkach zagranicznych. „Pozyskanie tak poważnego wsparcia najlepiej świadczy o naszym potencjale. Dzięki zaangażowaniu Rodziny Zaleskich mamy środki na rozbudowę technologii i szybki, międzynarodowy rozwój. Jestem dumny, że wraz z Heleną możemy rozwijać nasz biznes” – powiedział prezes GIVT Jacek Podoba.

„Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w rozwoju tego wyjątkowo perspektywicznego przedsięwzięcia. Oprócz wkładu finansowego w GIVT, z naszej strony deklaruję wsparcie w postaci doświadczenia biznesowego i mojego zaangażowania. Wierzę, że osobiste zaangażowanie inwestycyjne panów Jacka Podoby i Jacka Komarackiego oraz ich wieloletnie doświadczenie biznesowe będą silnym atutem GIVT w drodze do dużego, międzynarodowego sukcesu” – powiedziała Helene Zaleski obejmując stanowisko przewodniczącej rady nadzorczej GIVT.

„Jesteśmy w trakcie uruchamiania operacji w kilkunastu krajach Europy” – poinformował jednocześnie Podoba dodając, że rozpoczęcie działalności platformy GIVT poza Polską jest planowane już w najbliższych tygodniach.

Rynek, na którym działa platforma GIVT, to około 15 milionów pasażerów w skali roku borykających się z opóźnionymi lub odwołanymi lotami. Szacuje się, że suma rekompensat dla takiej grupy wynosi około 5 miliardów euro rocznie. Firma GIVT dzięki bardzo zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym pomaga klientom w skutecznym i szybkim odzyskaniu należnych im pieniędzy.

„Sprawna pomoc klientom jest możliwa dzięki naszej dużej inwestycji w technologię. Potrafimy skutecznie analizować loty i przyczyny ich opóźnień, a także kryteria, w oparciu o które, podejmowane są decyzje o wypłacie odszkodowania. Dużą część inwestycji przeznaczamy na dalszy rozwój prac nad automatyzacją wszystkich zadań, machine learning i zaawansowane big data” – dodaje wiceprezes GIVT Jacek Komaracki.

Połączenie analizy danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji przyspiesza proces uzyskania rekompensaty dla klienta. Dodatkowo jest on wspierany przez równolegle powołaną wyspecjalizowaną kancelarię prawną – GIVT Legal, prowadzącą negocjacje z liniami lotniczymi.

Comments

comments

34
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...