Rochstar rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture

Informacja Prasowa - 12.09.2019
235

Rochstar rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture

Rochstar, stworzona przez Rinke Rooyensa, wiodąca niezależna firma producencka w Polsce, wchodzi w nowy ramówkowy sezon znacznie rozszerzając strukturę komunikacji. Firma, w której portfolio znajdują się produkcje takie jak m.in. „The Voice of Poland”, „Dance, Dance, Dance” i „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, zdecydowała się na współpracę z Big Picture. Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, będzie odpowiedzialna za strategię i obsługę komunikacji korporacyjnej, wsparcie wybranych programów, a także zarządzanie komunikacją autorskich inicjatyw biznesowych i społecznych Rinke Rooyensa.

Rochstar S.A. to wiodąca niezależna polska firma producencka, działająca kompleksowo w branży telewizyjnej i reklamowej. Założycielem firmy jest Rinke Rooyens – posiadający międzynarodowe doświadczenie producent, uznany reżyser i scenarzysta telewizyjny. Rochstar, który specjalizuje się w produkcji najbardziej popularnych formatów rozrywkowych premium, ma na koncie realizacje największych hitów czołowych stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, POLSAT i TVN. Od 2003 roku nieprzerwanie gromadzi przed telewizorami kilka milionów Polaków tygodniowo. Jego programy, takie jak kiedyś „Szymon Majewski Show”, „Kocham Cię, Polsko!” czy a dziś m.in. „The Voice of Poland”, „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” czy „Dance, Dance, Dance” to produkcje, których każdy odcinek gromadzi przed telewizorami średnio 2 miliony widzów.

Obszar komunikacji w samym zespole Rochstar angażuje na co dzień kilka osób, odpowiedzialnych m.in. za współpracę ze stacjami telewizyjnymi, obsługę medialną programów i ich gwiazd, projekty specjalne z komercyjnymi partnerami (m.in. product placement) czy social media. Big Picture będzie odpowiedzialne za doradztwo strategiczne, obsługę komunikacji korporacyjnej firmy, wsparcie promocji poszczególnych show, a także zarządzanie komunikacją autorskich inicjatyw Rinke Rooyensa – w tym projektów społecznych i formatów takich jak „Rinke. Na krawędzi” czy „Rinke. Za zamkniętymi drzwiami”. Współpraca ma charakter długofalowy.

 

Comments

comments

235
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...