Robert Wypych dołącza do Xtreme Brands

Informacja Prasowa - 22.05.2024
67

Robert Wypych będzie odpowiedzialny w Xtreeme Brends za projekt Xtreme Kids

Robert Wypych, menedżer z kilkunastoletnim stażem, wzmacnia struktury Xtreme Brands i będzie odpowiadał za rozwój Xtreme KiDS – sal zabaw dla dzieci, które wspierają aktywność fizyczną dzieci i ich rodziców. Projekt powstał w odpowiedzi na potrzebę przypominania, jak ważny jest ruch i wysiłek fizyczny w codziennym funkcjonowaniu człowieka od najmłodszych lat.

na zdjęciu: Robert Wypych /fot. materiały prasowe

na zdjęciu: Robert Wypych /fot. materiały prasowe

– Cieszy mnie możliwość współpracy z tak ambitną marką jak Xtreme. Jej potencjał potwierdza nie tylko imponująca liczba otwarć klubów Xtreme Fitness Gyms przez kolejnych franczyzobiorców, ale też podejmowanie się istotnych społecznie projektów dla dzieci w postaci Xteme Kids. Liczę, że moje wieloletnie doświadczenie przyczyni się do rozwoju konceptu na rynku polskim – mówi Robert Wypych, Managing Director, Xtreme KiDS.
Projekt nabiera szczególnego znaczenia wobec zmiany stylu życia i ograniczenia aktywności fizycznej u dzieci. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Edukacji i Nauki, 94 proc. dzieci posiada niewystarczający poziom kompetencji ruchowej, m.in. 57 proc. dzieci nie umie skakać przez skakankę[i]. Z kolei problem nadwagi i otyłości dotyczy około 10 proc. małych dzieci (1-3 lata), 30 proc. dzieci w wieku wczesnoszkolnym i niemal 22 proc. młodzieży do 15 roku życia[ii].
– Przyświecają nam takie wartości jak promocja ruchu oraz rozwoju poprzez aktywne spędzanie wolnego czasu. Chcemy jak największej grupie dzieci umożliwić zabawę w przyjaznej atmosferze oraz udział w takich aktywnościach jak np. karate, gimnastyka czy różnego rodzaju warsztaty. Koncept wymaga eksperckiego zaangażowania na najwyższym poziomie, dlatego szerokie doświadczenie Roberta to dla nas ważny atut – dodaje Łukasz Dojka, CEO Xtreme KiDS i Prezes Zarządu Xtreme Brands.
Robert Wypych w ostatnich latach zajmował kierownicze stanowiska, pracując dla marek takich jak ECCO, Guess, Pandora czy Vision Express. Z sukcesami zajmował się wprowadzaniem marek na nowe rynki, w tym rozwojem sprzedaży i rozwojem sieci handlowej działającej w modelu franczyzowym w regionie CEE, Kaukazu i Azji Centralnej. Uczestniczył także w rozwijaniu start-upu, w którym tworzył strategię rozwoju biznesu i organizacji, budował struktury i skalował sieć punktów sprzedaży.

Comments

comments

67
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...