Robert Lewandowski z wizytą w 4F prezentuje najnowszą kolekcję 4F×RL9

Informacja Prasowa - 25.05.2022
228

Ubrania dla współczesnego wojownika

Robert Lewandowski z wizytą w 4F prezentuje najnowszą kolekcję 4F×RL9

Spotkanie rozpoczęło się od dyskusji na temat początków współpracy marki 4F i Roberta Lewandowskiego. Szczególną uwagę zwróciły białe sneakersy, które od zawsze były marzeniem Roberta Lewandowskiego jako kluczowy element planowanej kolekcji.
Od razu na pierwszym spotkaniu z ekipą 4F podczas rozmowy o tym, co mi się podoba, co lubię, powiedziałem „białe buty”. Chciałem, żeby koniecznie znalazły się w mojej kolekcji i nie wyobrażałem sobie, żeby mogło być inaczej opowiadał Robert Lewandowski.

To prawda. Jeśli ktoś obudzi mnie w środku nocy i spyta, jakie buty lubi Robert, bez zastanowienia powiem „białe” – przytaknęła Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, która sprawowała opiekę nad przebiegiem procesu projektowego od samego początku współpracy.

Pierwszy model butów 4F×RL9 miał premierę na początku maja. Seria limitowana wyprzedała się w zaledwie kilka godzin. Do każdej z pierwszych 200 par dołączony był autograf Roberta Lewandowskiego. 16 maja do sprzedaży trafił regularny model butów, które dostępne są w kolorach białym i czarnym.

Początki współpracy 4F×RL9

Uczestnicy spotkania opowiedzieli także o początkach współpracy marki i sportowca.
PRESS_DAY_RL9_22_7.jpg

Moim marzeniem zawsze było współpracować z taką osobą jak Robert – mówił Igor Klaja, CEO OTCF.

Dlaczego zdecydowałem się na współpracę właśnie z 4F? Nie chodziło tylko o to, że to polska marka. Ważne było, że to marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. To mi pasowało. Poznałem ich ambitne plany, co chcą robić, w którym kierunku podążać. To spowodowało, że „poczułem to”. Chodziło o to, żeby mieć pewność, że idziemy w tym samym kierunku. To właśnie było i jest najważniejsze

dodał Robert Lewandowski.

Z kolei Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, opowiedziała, jak powstawała kolekcja RL9, nad którą prace rozpoczęły się w czasie pandemii COVID-19.

Pierwszym etapem było stworzenie tożsamości kolekcji Roberta w ramach marki 4F. Oczywiście chcieliśmy, żeby ta kolekcja się wyróżniała. Wypracowaliśmy cechy, które przewijają się przez wszystkie kolekcje Roberta i które pojawiać się będą w każdej z nich. Zaczęliśmy obserwować, jaki Robert ma styl, co lubi. Wypracowaliśmy nową jakość w naszej marce, czyli produkt premium, kolekcję, która przemyca nowe technologie, nowe rozwiązania, nowe kształty

opowiedziała Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF.

Ubrania dla współczesnego wojownika

Najnowsza kolekcja to ponadczasowa odzież sportowa wysokiej jakości, łącząca wygodne ubrania w stylu sportstyle z funkcjonalnością charakterystyczną dla odzieży treningowej. Pod względem kolorystyki w kolekcji pojawia się jeden z najważniejszych kolorów sezonu wiosna-lato 2022 – laurel green, a obecność świeżego odcienia żółci podkreśla jej letni charakter. Także dzianiny i przewiewna, oddychająca bawełna organiczna użyte w nowych ubraniach sprawiają, że będzie to idealny wybór na najcieplejsze miesiące.

Ambitne plany

Tematem spotkania były także plany na przyszłość dotyczące współpracy i marzenia uczestników związane z kolekcją 4F×RL9.
Sky is the limit. Kolekcja RL9 to będzie ikona. Nie tylko Robert przejdzie do historii jako jeden z najlepszych, a dla mnie najlepszy piłkarz na świecie, ale jego kolekcja będzie istnieć. Jestem zaszczycony, że mam okazję pracować z Robertem i moim zespołem -powiedział Igor Klaja.
 Mam marzenie, żeby Robert był zadowolony, a równocześnie żeby nasi klienci, użytkownicy tego produktu byli zadowoleni. Chciałbym, żebyśmy robili co roku lepsze kolekcje, żeby były one coraz bardziej techniczne, coraz piękniejsze, coraz lepiej się sprzedawały – dodał.

Moim marzeniem jest, by nasza wspólna kolekcja cieszyła się niesłabnącą popularnością nawet kiedy ja nie będę już aktywnym sportowcem. Chciałbym, aby każda z linii kolekcji RL9 się rozwijała, żeby nasza wspólna marka była gwarancją stylu i jakości i żeby za 10-15 lat dalej była to kolekcja, którą ludzie będą chętnie zakładali na siebie

powiedział Robert Lewandowski.

PRESS_DAY_RL9_22_5.jpg
Poniedziałkowe spotkanie było pierwszym tego typu eventem, podczas którego Robert Lewandowski i 4F opowiedzieli o współpracy. Uczestnicy konferencji mogli zapoznać się również ze wszystkimi dotychczasowymi kolekcjami, które udostępniono im w showroomie 4F Spot.

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...