Robert Lewandowski podpisał umowę z Lagardère Sports

Redakcja PR - 28.05.2018
25

Robert Lewandowski podpisał umowę z Lagardère Sports

Robert Lewandowski podpisał umowę ze światowym liderem marketingu Lagardère Sports. To działanie ma pomóc w wypromowaniu wizerunku sportowca na całym świecie oraz wzmocnienie jego pozycji w branży reklamowej.

Jak mówi piłkarz, od początku jego kariery nadrzędnym celem był nieustanny rozwój i profesjonalizm. Jest pozytywnie nastawiony na współpracę z Lagardère Sports. Kampania ma pomóc w rozwoju wizerunku sportowca.

Piłkarz wraz ze swoim managerem, Tomaszem Zawiślakiem doszli do wniosku, że niezbędna jest jego dla wizerunku współpraca z globalnym partnerem, który wpłynie na rozwój komercyjnego wizerunku piłkarza na rynkach zagranicznych. Robert będący teraz na topie potrzebuje światowego wsparcia w zakresie komercyjnego wykorzystania jego wizerunku na skalę światową.

Zadaniem Lagardère Sports jest komercyjne zarządzanie wizerunkiem słynnego sportowca na rynku polskim, jak i zagranicznym. Lider marketingowy ma zdobywać i realizować kontrakty reklamowe piłkarza.

Lagardère Sports jest liderem na rynku marketingu sportowego. Obecnie współpracuje z 100 klubami piłkarskimi ( Borussia Dostmund czy Olympique Lyon), do grona jej klientów należy ponad 250 sportowców (m.in. Richard Gasquet czy Caroline Woźniacki), dodatkowo dwie federacje piłkarskie – polska i węgierska. W skład firmy wchodzi ponad 1700 pracowników na całym świecie.

Niedawno Lewandowski zakończył współpracę z managerem ds. biznesu Mariuszem Sewierskim. Jakiś czas później, w lutym 2018 roku rozstał się z wieloletnim managerem sportowym Cezarym Kucharskim.

 Obecnie miejsce Kucharskiego zajął Pini Zahavi, który uznawany jest za jednego z najbardziej skutecznych agentów gwiazd piłki nożnej na świecie.

Robert Lewandowski w 2017 roku został wyróżniony przez szwajcarski CIES. Został uznany za 14. piłkarza na świecie, jeżeli chodzi o największą wartość marketingową. Jego łączną wartość oszacowano na ponad 101 milionów euro. Aktualnie polski piłkarz występuje w kampanii reklamowej m.in. Huawei, Nike, Vistula, Oshee, Gillette, Head & Shoulders.

 

Na podstawie:  https://businessinsider.com.pl/media/marketing/robert-lewandowski-podpisal-umowe-z-lagardere-sports/6d1bpcl

Comments

comments

25
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...