Robert Lewandowski podpisał umowę z Lagardère Sports
Robert Lewandowski podpisał umowę ze światowym liderem marketingu Lagardère Sports. To działanie ma pomóc w wypromowaniu wizerunku sportowca na całym świecie oraz wzmocnienie jego pozycji w branży reklamowej.
Jak mówi piłkarz, od początku jego kariery nadrzędnym celem był nieustanny rozwój i profesjonalizm. Jest pozytywnie nastawiony na współpracę z Lagardère Sports. Kampania ma pomóc w rozwoju wizerunku sportowca.
Piłkarz wraz ze swoim managerem, Tomaszem Zawiślakiem doszli do wniosku, że niezbędna jest jego dla wizerunku współpraca z globalnym partnerem, który wpłynie na rozwój komercyjnego wizerunku piłkarza na rynkach zagranicznych. Robert będący teraz na topie potrzebuje światowego wsparcia w zakresie komercyjnego wykorzystania jego wizerunku na skalę światową.
Zadaniem Lagardère Sports jest komercyjne zarządzanie wizerunkiem słynnego sportowca na rynku polskim, jak i zagranicznym. Lider marketingowy ma zdobywać i realizować kontrakty reklamowe piłkarza.
Lagardère Sports jest liderem na rynku marketingu sportowego. Obecnie współpracuje z 100 klubami piłkarskimi ( Borussia Dostmund czy Olympique Lyon), do grona jej klientów należy ponad 250 sportowców (m.in. Richard Gasquet czy Caroline Woźniacki), dodatkowo dwie federacje piłkarskie – polska i węgierska. W skład firmy wchodzi ponad 1700 pracowników na całym świecie.
Niedawno Lewandowski zakończył współpracę z managerem ds. biznesu Mariuszem Sewierskim. Jakiś czas później, w lutym 2018 roku rozstał się z wieloletnim managerem sportowym Cezarym Kucharskim.
Na podstawie: https://businessinsider.com.pl/media/marketing/robert-lewandowski-podpisal-umowe-z-lagardere-sports/6d1bpcl
Comments
