Robert Lewandowski dla Vistuli

Redakcja PR - 05.03.2016
273

Jak sportowiec odnalazł się w roli modela?

Robert Lewandowski został twarzą marki Vistula. Kampania rozpocznie się w połowie marca i ma za zadanie promować kolekcję wiosna/lato 2016. Współpraca będzie trwać rok, więc Roberta zobaczymy jeszcze w kampanii jesień/zima 2016. Hasło brzmi: ,,Współczesny dżentelmen”, według marki piłkarz idealnie wpisuje się w tę koncepcję. Poza tym Lewandowski ma już pewne doświadczenie reklamowe, ponieważ promował m.in. jeden z modeli telefonów Huawei.

,,Dominującym kolorem kolekcji na wiosnę i lato są wszelkie odcienie niebieskiego – od głębokich granatów po intensywne turkusy, a towarzyszy im żywiołowa paleta czerwieni, zieleni, beżu i bieli, wzbogacona multikolorowymi melanżami i bogactwem wzorów. Zastosowana wysoka jakość tkanin, pozwala czuć się komfortowo przez cały dzień. Obok garniturów w kolekcji promowanej przez Roberta Lewandowskiego znajdziemy dzianinowe marynarki, bawełniane koszule, lekkie dwustronne kurtki z farbowanym puchem i pierzem, spodnie, dzianiny oraz całą gamę akcesoriów, będących nieodzownym atrybutem współczesnego dżentelmena” – informuje marka.

Robert lewandowski idealnie wpisuje się w idee tej kolekcji, ponieważ jest mężczyzną, który dba o siebie, zwraca uwagę na swój wygląd i otoczenie. Jest w szczycie swojej formy, czego dowodem stała się jego rozwijająca się kariera zawodowa. Przy tym ceni sobie klasyczne wzornictwo i ponadczasowe rozwiązania. Wielu współczesnych mężczyzn może utożsamiać się zarówno z tą ideą jak i z samą osobą Roberta Lewandowskiego.

A jak na planie sesji odnalazł się sam piłkarz? Czy zamiana murawy na plan zdjęciowy była trudna? „Robert Lewandowski doskonale odnalazł się w roli modela Vistuli, który na planie był równie profesjonalny, co na boisku” – mówi Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki Vistula.

Zdjęcia wykonała Iza Grzybowska. Akcji promocyjnej towarzyszyć będzie film autorstwa Kuby Kossaka. Kampania obejmie pełen zakres działań marketingowych.

Życzymy dalszych sukcesów sportowych i wizerunkowych. Niedawno pisaliśmy o reklamach, w zagrała Agnieszka Lewandowska. Być może niedługo będziemy mieli więcej materiału o kontraktach reklamowych naszych piłkarzy? Wypatrujcie nowych materiałów!

images

imgres

Comments

comments

273
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...