Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
– Robert wnosi do Yieldbird ogromne doświadczenie międzynarodowe i wiedzę na temat rynku reklamy cyfrowej, która ma kluczowe znaczenie w jego nowej roli. Duże wrażenie wywarła na nas jego wszechstronność i bardzo dojrzałe podejście do branży reklamy programatycznej – mówi Marcin Ekiert, prezes zarządu i współtwórca Yieldbird.
Jako Chief Revenue Officer Robert Larsson zajmie się pełnym spektrum działań związanych z pozyskiwaniem przez spółkę przychodów. Będzie nadzorował działy sprzedaży, marketingu, partnerstwa biznesowe, a także zarządzania sukcesem klientów.
– Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do zespołu Yieldbird. Jestem pod wrażeniem skali wzrostu, którą firma utrzymuje od kilku lat i nie mogę się doczekać wchodzenia razem z nią na jeszcze wyższy poziom rozwoju – mówi Robert Larsson.
Robert Larsson był poprzednio dyrektorem sprzedaży w LumenRadio AB. Wcześniej był między innymi menedżerem sprzedaży w regionie EMEA w firmie WideOrbit, gdzie był odpowiedzialny m.in. za rozwiązania z obszaru programmatic.