Robert Karaś kontynuuje partnerstwo z marką CUPRA.

Informacja Prasowa - 13.04.2021
40

Robert Karaś kontynuuje partnerstwo z marką CUPRA.

Robert Karaś kontynuuje partnerstwo z marką CUPRA.

Zapowiedź nowego projektu artystycznego

Hiszpańska marka planuje kolejną odsłonę partnerskiego projektu z Robertem Karasiem, rekordzistą świata na dystansie potrójnego i podwójnego Ironmana. Ultratriathlonista jest pierwszym polskim Partnerem CUPRY. Najnowsze efekty współpracy zostaną zaprezentowane w drugim kwartale bieżącego roku.

Robert Karaś został pierwszym polskim partnerem CUPRY w 2019 roku. Podczas trzyletniej współpracy powstał m.in. album konceptualny #CreateThePath, który uzyskał nominację do nagrody SABRE EMEA Awards w kategorii The Baltic. Opowieść o pasji, determinacji i wolności, uosabiana między innymi przez Roberta Karasia, została zrealizowana przez cenionego fotografa, Barta Pogodę. Kolejny projekt z udziałem sportowca jest zapowiadany na drugi kwartał 2021 roku.

Bezkompromisowa pasja

By osiągnąć sukces w triathlonie, indywidualnym sporcie wymagającym wielogodzinnego wysiłku, zawodnicy muszą wykazać się niebywałą wytrwałością w dążeniu do celu i wiarą we własne siły. Robert Karaś od lat rozwija tę postawę, profesjonalnie zajmując się ultratriathlonem. Wśród jego licznych osiągnięć można wymienić m.in. rekordy świata na dystansach potrójnego (678 km) i podwójnego (452 km) Ironmana odpowiednio w 2018 i 2019 roku. Jednak jak zaznacza sam sportowiec, do udziału w kolejnych zawodach nie motywuje go jedynie wizja wygranej:

Kiedyś motywowała mnie rywalizacja, chęć wygrania. Z biegiem czasu zrozumiałem, że to w ogóle nie o to chodzi. Doszedłem do wniosku, że tak naprawdę najważniejsze jest to, że moja praca jest moją pasją.

Podążanie własną drogą

Bezkompromisowa postawa sportowca stała się punktem wyjścia do zawiązania współpracy partnerskiej z CUPRĄ, gdy marka wchodziła na polski rynek. W 2019 roku hiszpański producent samochodów o sportowym charakterze przedstawił pierwszy globalnie projekt artystyczny #Createthepath inspirowany historiami ludzi podążających za własnymi marzeniami. Jednym z głównych bohaterów inicjatywy został Robert Karaś. Sportowiec odtąd korzysta z najnowszych modeli marki w podróżach prywatnych oraz zawodowych.

CUPRA przez ostatnie dwa lata była tak naprawdę nieodłącznym elementem mojego życia. Towarzyszyła mi podczas treningów, zwycięstw i porażek opowiada Robert Karaś.

Przyszłość już blisko

Rok 2020 zmienił kształt globalnego sportu, co wpłynęło znacznie również na plany Roberta Karasia. Jak zaznacza sam sportowiec, odwołane wyścigi, zamknięte baseny i brak możliwości trenowania mocno go dotknęły:  – Wszystko nagle się zmieniło. Baseny z dnia na dzień zostały zamknięte.  Ze względów bezpieczeństwa realizowałem więc treningi pływackie w warunkach domowych, natomiast większość treningów biegowych i rowerowych wykonywałem na bieżni mechanicznej i rowerze stacjonarnym.  Musiałem się zmobilizować i wyznaczyć nowe cele – opisuje Karaś.

Twórcy najnowszej odsłony współpracy artystycznej ultratriathlonisty i marki CUPRA zdradzają, że ma ona przedstawiać zmagania sportowca do odnalezienia swojej drogi w nowej rzeczywistości. W ramach partnerstwa Robert Karaś korzysta z modelu CUPRA Formentor VZ z 2-litrowym silnikiem o mocy 310 koni mechanicznych, połączony z szybką dwusprzęgłową automatyczną przekładnią DSG. Wcześniej sportowcowi towarzyszyła CUPRA Ateca w kolorze Nevada White.

Artystyczny charakter marki CUPRA

Marka CUPRA od powstania w 2018 roku angażuje się nie tylko w projekty artystyczne, ale również liczne inicjatywy sportowe. Jest partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona, wspiera także zawody World Padel Tour. CUPRA wspiera także dwa zespoły World Touring Car Cup, które jeżdżą autami z miedzianym logo. W 2021 roku marka weźmie udział w pierwszym światowym ekstremalnym rajdzie samochodów elektrycznych w formule Extreme E.

CUPRA to marka łącząca niekonwencjonalny styl i wyjątkowe osiągi. Powstała w 2018 roku w Barcelonie. Siedziba marki znajduje się w Martorell pod Barceloną, a sprzedaż odbywa się poprzez sieć wyspecjalizowanych punktów na całym świecie.

W 2020 roku CUPRA utrzymała wzrost sprzedaży i z 27 400 sprzedanymi samochodami odnotowała o 11% wyższy wynik niż w roku poprzednim. O sukcesie zaważyła popularność modeli CUPRA Ateca i Leon oraz premiera pierwszego autorskiego CUV-a marki – Formentora. W 2021 roku CUPRA zamierza rozszerzyć ofertę sportowych samochodów elektrycznych, wprowadzając Formentora w hybrydowej wersji plug-in oraz pierwszy stuprocentowo elektryczny model – CUPRA el-Born.

W 2021 roku marka weźmie udział w nowej formule wyścigów elektrycznych SUV-ów – Extreme E. CUPRA pozostaje również oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona oraz sponsorem zawodów World Padel Tour. Ambasadorami marki, tworzącymi CUPRA Tribe, są m.in. niemiecki bramkach Marc ter Stegen oraz szwedzki kierowca Mattias Ekström.

Comments

comments

40
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...