Południk odpowiada za kompleksową komunikację marki w Polsce.
Ritter Sport z agencją 19 Południk
Do portfolio agencji dołączył producent czekolad – Ritter Sport. 19 Południk odpowiada za kompleksową komunikację marki w Polsce.
Do zadań agencji należy m.in. opracowanie strategii komunikacji, obsługa kanałów społecznościowych, aktywacje konsumenckie oraz działania mające na celu budowanie świadomości marki i społeczności wokół niej na polskim rynku.
– Ritter Sport to jedna z naszych największych i najbardziej rozpoznawalnych marek w dystrybucji na Polskę. Dzięki współpracy z 19 Południkiem będziemy mogli ją przedstawić konsumentom
w odświeżonej formie i na nowe sposoby – mówi Dominika Barycka, brand manager w Novi FMCG – dystrybutor marki Ritter Sport na Polskę.
– Odpowiadamy za całościowe działania komunikacyjne marki na rynek Polski, co oczywiście uznajemy za sukces. Ritter Sport to kolejna marka z sektora FMCG, w naszym portfolio. Cieszy nas, że doświadczenie, które sukcesywnie zdobywamy w pracy z Klientami z tego sektora, niezmiennie przekuwa się na efektywne współprace – komentuje Radek Grzybowski, strategy director w 19 Południku.
Ritter Sport to producent czekolad, obecny na rynku od 1912 roku. Czekolady Ritter Sport są rozpoznawalne ze względu na swój kwadratowy kształt i ponad 40 różnych wariantów smakowych. Wszystkie tabliczki powstają w jednej fabryce w Niemczech (Waldenbuch), a kakao w każdej z nich pochodzi ze zrównoważonych i w 100% certyfikowanych upraw Ghany, Nikaragui lub Peru.
19 Południk to agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej
i rozwija marki w obszarze komunikacji, brandingu i technologii. Pracuje dla klientów takich jak Oriflame, Recordati Polska, Dan Cake czy Kaufland.