Riot Games nowym klientem Lighthouse
Riot Games nowym klientem Lighthouse
Firma doradztwa komunikacyjnego Lighthouse zajmuje się obsługą PR Riot Games, jednego z największych producentów gier komputerowych na świecie, twórców takich hitów jak League of Legends, Teamfight Tactics czy VALORANT. Lighthouse odpowiada za komunikację wszystkich obecnych i nadchodzących tytułów Riot Games w Polsce.
Umowa obowiązuje od 1 kwietnia br. Lighthouse jest odpowiedzialne za koordynację działań media relations wszystkich dostępnych w Polsce produkcji, w tym League of Legends – debiutanckiego tytułu Riot Games, który osiągnął status najpopularniejszej gry esportowej PC na świecie czy VALORANT, najnowszej taktycznej strzelanki, która już zdążyła podbić serca graczy i esportowców na całym świecie.
Do zadań agencji należą także tworzenie i dystrybucja treści dotyczących aktualizacji i nowości, wsparcie programu recenzenckiego, prowadzenie biura prasowego, organizacja konferencji i eventów oraz działania komunikacyjne towarzyszące turniejom esportowym, premierom i innym wydarzeniom organizowanym przez Riot Games w Polsce.
W ostatnich miesiącach Lighthouse wspierało już Riot Games m.in. przy premierze pierwszego pełnometrażowego dokumentu o polskiej społeczności League of Legends – Więcej niż Gra, launchu gry VALORANT, komunikacji premiery nowatorskiej karcianki Legends of Runeterra w polskiej wersji językowej czy mobilnej edycji popularnego Teamfight Tactics.
Za projekt odpowiadają konsultanci z zespołu Nowych Technologii Lighthouse, a współpraca nawiązana została w wyniku udanego przetargu.
Comments
