Result Media dla Orange

Informacja Prasowa - 06.03.2018
11

Result Media dla Orange

Agencja marketingu internetowego, Result Media nawiązała współpracę z Orange Polska. Agencja wspiera dział kampanii internetowych operatora w celu zwiększenia obecności marki w wyszukiwarce Google oraz optymalizacji wyników działań.

Współpraca Orange z agencją Result Media rozpoczęła się pod koniec 2017 roku. W ramach współpracy testowej specjaliści z Result Media byli zaangażowani w wybrane kampanie, wspomagając procesy przygotowywania strategii oraz i konsultując procesy optymalizacyjne dla wybranych kont reklamowych w systemie Google Adwords.

Poprosiliśmy specjalistów z Result Media o wsparcie w prowadzeniu zaawansowanych kampanii SEM, czyli szeroko pojętego marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Wyznaczyliśmy agencji testowe obszary w których miała się poruszać, a następnie weryfikowaliśmy jej strategię oraz efekty. Zaobserwowaliśmy znaczący wzrost liczby konwersji, przy znacznym spadku kosztów. Specjaliści z Result Media okazali się doskonałymi doradcami w zakresie kampanii SEM, ich wiedza, doświadczenie i zaangażowanie, pomogły naszemu zespołowi w osiągnięciu dobrego wyniku – mówi Maciej Kuźma, Kierownik Wydziału Zarządzania Kanałami Sprzedaży Internetowej Orange.

Obecnie zakres współpracy obejmuje także wsparcie oraz opiniowanie przy budowaniu strategii DoubleClick Search a także wspieranie działu analitycznego Orange przy budowaniu profili widoków danych w usłudze Google Analytics. Dodatkowo, Result Media wspiera dział w dostosowaniu oraz poprawie feedów produktowych pod wymagania usługi Google Merchant Center.

Nasza agencja skupia się na bardzo zaawansowanych działaniach analitycznych oraz optymalizacyjnych. Chcemy współpracować z klientami, którzy mają bardzo rozbudowane kampanie SEM. Dzięki współpracy z Google, nasi specjaliści mają dostęp do zaawansowanych szkoleń oraz produktów Google w wersji beta – czyli jeszcze niedostępnych na zasadach ogólnych. Niezmiernie cieszy nas fakt, że to właśnie firma Orange zaprosiła nas do wsparcia przy

optymalizacji ich kampanii. To znak, że nasi klienci są zadowoleni z naszej pracy, a nasze usługi są realizowane na najwyższym poziomie – mówi Konrad Spoczyński, CEO Result Media.

Comments

comments

11
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...