Reserved zaangażowała do najnowszej kampanii dwie gwiazdy

Redakcja PR - 05.09.2018
159

Joanna Kulig i Jeanne Damas wsypują w jesiennej kampanii Reserved "I Can Boogie"

Polska marka Reserved po raz kolejny sięgnęło po gwiazdy wielkiego formatu. W poprzednich kampaniach występowały  m.in. Cindy Crawford, Kate Moss, Irina Shayk czy też Cara Delavingne. Teraz odzieżowa firma postawiła na wielką gwiazdę kina, Joannę Kulig.

Najnowsza kampania marki Reserved utrzymana jest w klimacie retro i nawiązuje do filmu „Zimna wojna”, w którym aktorka zagrała pierwszoplanową rolę. W klipie towarzyszy jej Jeanne Damas, jedna z najbardziej rozpoznawalnych francuskich influencerek.

Marka Reserved zaprosiła te dwie ambitne kobiety do współpracy przy wyjątkowej, jesiennej kampanii „I Can Boogie”. Kulig i Damas wystąpiły w trzech etiudach filmowych autorstwa Gordona Von Steinera – w tym sezonie to właśnie taniec i muzyka będą bardzo mocno wpisywać się w świat marki. Nowa kampania Reserved utrzymana jest w klimacie retro, a właśnie nim inspirują się bohaterki. Obie prezentują przecież ponadczasowy szyk czy hollywoodzką sensualność rodem z lat 60. czy 70. ze szczyptą przekorności. Są także odbiciem kobiecego temperamentu tamtych czasów. Nie wstydzą się flirtować ani uwodzić. Są pewne siebie i chcą się bawić.

„W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię” – mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

 

Joanna Kulig od lat gra w polskich filmach, serialach i teatrach. Świetnie śpiewa i jest ulubienicą publiczności. Rola w docenionym na Festiwalu w Cannes obrazie „Zimna Wojna” to wyjątkowy moment w jej życiu. W kuluarach mówi się, że wygranych było dwoje; nagrodzonym Złotą Palmą za najlepszą reżyserię Paweł Pawlikowski i doceniona przez samą Juliette Binoche, Joanna Kulig.

Jeanne Damas to nazwisko, które powinno automatycznie wskakiwać w wyszukiwarkę po wpisaniu „ikona francuskiej mody”. Na Instagramie śledzi ją już prawie milion osób. I nic dziwnego – jej stylizacje wzbudzają prawdziwą obsesję. Głównie dlatego, że w niewymuszony sposób definiuje pojęcie francuskiego stylu oraz zachęca dziewczyny z całego świata do kreowania autentycznego wizerunku.

 

 

 

Comments

comments

159
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...