string(113) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/10/fullsizeoutput_364d-1200x500.jpeg');"
string(87) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/10/fullsizeoutput_364d-1200x500.jpeg"
Remarketing - co to jest?
Za Wikipedią:Remarketing – rodzaj kampanii prowadzonej w ramach programu reklamowego Google AdWords. Kampanie tego rodzaju wykorzystywane są w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy odwiedzili stronę firmy/produktu. W dobie bardzo dużej ilości przekazów reklamowych rozwiązanie to pozwala skutecznie docierać do potencjalnych Klientów i zwiększać sprzedaż.
Zasada działania:
- Użytkownik wchodzi na stronę internetową
- Google umieszcza plik cookies w przeglądarce, że dana osoba odwiedziła stronę internetową
- Użytkownik opuszcza witrynę i przegląda strony będące w sieci reklamowej AdSense (obejmują serwisy każdej wielkości i dowolną tematykę)
- Plik cookies uruchamia wyświetlanie reklam w sieci reklamowej
- Użytkownik ponownie wraca na stronę i/lub dokonuje zakupu
Rodzaje remarketingu:
- Statyczny – jeden przekaz reklamowy, niezależnie które części witryny użytkownik odwiedził
- Dynamiczny – wyświetlana jest reklama konkretnego produktu, który użytkownik zobaczył w witrynie. Ma on możliwość bezpośredniego wejścia na stronę i dokonanie zakupu. Idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...