Remarketing – co to jest?

Informacja Prasowa - 03.10.2019
156

Remarketing - co to jest?

Za Wikipedią:Remarketing – rodzaj kampanii prowadzonej w ramach programu reklamowego Google AdWords. Kampanie tego rodzaju wykorzystywane są w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy odwiedzili stronę firmy/produktu. W dobie bardzo dużej ilości przekazów reklamowych rozwiązanie to pozwala skutecznie docierać do potencjalnych Klientów i zwiększać sprzedaż.

Zasada działania:

  1. Użytkownik wchodzi na stronę internetową
  2. Google umieszcza plik cookies w przeglądarce, że dana osoba odwiedziła stronę internetową
  3. Użytkownik opuszcza witrynę i przegląda strony będące w sieci reklamowej AdSense (obejmują serwisy każdej wielkości i dowolną tematykę)
  4. Plik cookies uruchamia wyświetlanie reklam w sieci reklamowej
  5. Użytkownik ponownie wraca na stronę i/lub dokonuje zakupu

Rodzaje remarketingu:

  1. Statyczny – jeden przekaz reklamowy, niezależnie które części witryny użytkownik odwiedził
  2. Dynamiczny – wyświetlana jest reklama konkretnego produktu, który użytkownik zobaczył w witrynie. Ma on możliwość bezpośredniego wejścia na stronę i dokonanie zakupu. Idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych.

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...