Rekordowy wynik Interii

Informacja Prasowa - 07.04.2021
78

Rekordowy wynik Interii

Rekordowy wynik Interii

Serwisy Grupy Polsat-Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20,5 mln realnych użytkowników (RU) generujących niemal 2 mld odsłon. To najlepszy wynik w historii.

Tym samym Interia ugruntowała swoją pozycję wśród grup internetowych z zasięgiem miesięcznym przewyższającym 20 milionów realnych użytkowników. Obecnie takim wynikiem mogą pochwalić się tylko internetowi giganci: Google, Youtube, Allegro, Wirtualna Polska, RAS Polska, Facebook oraz Polsat-Interia. -Wiosenny wynik został wypracowany dzięki synergiom, jakie płyną z obecności Interii w Grupie Polsat oraz szeregu innych działań – zasileniu liczebności redakcji, zimowej
kampanii reklamowej oraz nowym projektom, takim jak weekendowy magazyn Tygodnik, ekologiczna Zielona Interia czy nowa odsłona serwisu Sport Interia – mówi Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.pl.

Według badania Mediapanel w marcu 2021 r. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia, z uwzględnieniem odsłon audio i wideo, przyciągnęły ponad 20,5 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali niemal 2 mld odsłon. Serwisy Grupy Polsat-Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20,5 mln realnych użytkowników (RU) generujących niemal 2 mld odsłon. To najlepszy wynik w historii.

Tym samym Interia ugruntowała swoją pozycję wśród grup internetowych z zasięgiem miesięcznym przewyższającym 20 milionów realnych użytkowników. Obecnie takim wynikiem mogą pochwalić się tylko internetowi giganci: Google, Youtube, Allegro, Wirtualna Polska, RAS Polska, Facebook oraz Polsat-Interia.

-Wiosenny wynik został wypracowany dzięki synergiom, jakie płyną z obecności Interii w Grupie Polsat oraz szeregu innych działań – zasileniu liczebności redakcji, zimowej kampanii reklamowej oraz nowym projektom, takim jak weekendowy magazyn Tygodnik, ekologiczna Zielona Interia czy nowa odsłona serwisu Sport Interia – mówi Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.pl.

Według badania Mediapanel w marcu 2021 r. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia, z uwzględnieniem odsłon audio i wideo, przyciągnęły ponad 20,5 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali niemal 2 mld odsłon.

Comments

comments

78
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...