Rekordowy listopad Next.Gazeta.pl, nowe nazwiska w redakcji

Informacja Prasowa - 09.01.2017
230

Nowi dziennikarze w zespole Next.Gazeta.pl

Do redakcji serwisu Next.Gazeta.pl dołączyli nowi dziennikarze. Od stycznia br. na tematy związane z podatkami i rynkiem pracy piszą Piotr Skwirowski i Marta Piątkowska. W listopadzie ub.r. do zespołu wydawców serwisu dołączył Tomasz Matusik. 

Next.Gazeta.pl w atrakcyjny sposób przybliża tematy związane z pieniędzmi, gospodarką, biznesem i technologią. Serwis powstał w marcu 2016 r. i od tego czasu co miesiąc przyciąga coraz więcej internautów – w listopadzie ub.r. odwiedziło go ponad 1,9 mln użytkowników (RU), którzy wykonali w serwisie ponad 18 mln odsłon i średnio czytali treści w nim zamieszczone przez ponad 12 minut*.

Next stara się prezentować unikalne treści i opowiadać ciekawe historie. Zarówno Marta, jak i Piotr świetnie to potrafią. Są bardzo dobrymi dziennikarzami gospodarczymi z wiedzą ekspercką w swoich dziedzinach. Specjalizują się w tematach związanych z rynkiem pracy i z podatkami, które budzą ogromne zainteresowanie czytelników – mówi Rafał Hirsch, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl.

Piotr Skwirowski od ponad 20 lat zajmuje się tematyką gospodarczą, a w szczególności zawiłościami polskiego systemu podatkowego. Dotychczas pisał w dziale gospodarczym „Gazety Wyborczej”. Jest laureatem siedmiu  nagród „Ostre pióro”, wręczanych przedstawicielom mediów przez Business Centre Club. Był również nominowany do nagrody Dziennikarz Ekonomiczny 2016 Press Clubu.

Next.gazeta.pl

Piotr Skwirowski

Marta Piątkowska z mediami jest związana od dekady. Od 2010 r. pracowała jako dziennikarka „Gazety Wyborczej” i jej poniedziałkowego dodatku GazetaPraca.pl, którego była redaktor naczelną. Jej specjalnością są artykuły na temat rynku pracy, prawa pracy, polityki społecznej i socjalnej oraz nierówności.

Next.gazeta.pl

Marta Piątkowska

1 listopada ub.r. do zespołu Next.Gazeta.pl dołączył również Tomasz Matusik, wieloletni wydawca treści biznesowych w Onet.pl oraz w Wyborcza.biz.

* źródło: badanie Gemius/PBI, listopad 2016 r.

Comments

comments

230
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...