Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl

Redakcja PR - 14.06.2017
61

Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl

Social Home Page to pierwszy w polskim internecie produkt reklamowy, który efektywnie wykorzystuje media społecznościowe. W ciągu pierwszego miesiąca od wprowadzenia do oferty reklamowej Gazeta.pl średni współczynnik klikalności (CTR) reklam wyświetlanych na Social Home Page oraz ich widoczność były istotnie wyższe w porównaniu ze standardowymi internetowymi formatami reklamowymi.

 

Social_Home_Page_wyniki

 

 

W okresie 22-30 maja br. średni współczynnik klikalności (CTR) reklam na Social Home Page Gazeta.pl wyniósł 0,32%*. To znacznie więcej niż wynosi średnia klikalność formatów reklamowych w polskim internecie, która w kwietniu br. osiągnęła 0,12%**.

Wyjątkowo wysoka jest również widoczność (viewability) formatów reklamowych umieszczanych na Social Home Page – pod koniec maja br. wynosiła średnio 89,96%*. Tymczasem na świecie średni poziom widoczności reklam w standardzie IAB w pierwszym kwartale 2017 r. wyniósł 55%***.

Wśród marek, które dotychczas skorzystały z reklam na Social Home Page są m.in.: HBO, Jaguar Land Rover, Lidl i Rainbow.

Social Home Page to pierwsza w Polsce dniówka reklamowa docierająca do użytkowników Facebooka, którą portal Gazeta.pl wprowadził do swojej oferty w kwietniu br.

Social Home Page to specjalna wersja strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na treści publikowane w portalu Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi zapewnia lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych – górnego Social Topboard i śródtekstowego Social Contentboard, a tym samym zwiększa efektywność przekazu reklamowego na wszystkich rodzajach urządzeń (AllScreens).

Nowe rozwiązanie reklamowe to odpowiedź na powszechny trend, w ramach którego coraz większa liczba internautów czerpie bieżące informacje z platform społecznościowych, głównie Facebooka, i tam najczęściej rozpoczyna interakcję z treściami publikowanymi przez wydawców.

Produkt jest dostępny w ofercie biura reklamy Gazeta.pl – Reklama.Gazeta.pl.

Comments

comments

61
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...