Rekord polskiej kampanii Lidl na Instagramie – „Ryby są Super”

Jerzy Ciszewski - 11.04.2016
133

Agencja VML jest zadowolona ze swoje pracy - rekord na Instagramie "Ryby są super"

(informacja prasowa) Warszawa, 11 kwietnia 2016, 11:23   Rekord polskiej kampanii Lidl na Instagramie – „Ryby są Super”

Kampania Lidl Polska osiągnęła najlepszy w regionie EMEA wynik działań reklamowych na Instagramie w kategorii Retail. Zmiana na wskaźniku Brand/Product Awareness +17 punktów procentowych (przy średniej globalnej +7 p.p.) to jak dotąd najlepszy wynik w historii tej platformy w EMEA. Dodatkowo, kampania osiągnęła wzrost wskaźnik Ad Recall na poziomie +41 punktów procentowych (wynik wyższy od 96 procent zrealizowanych kampanii w EMEA, średnia globalna to +23 p.p.). Posty wideo 3D zostały obejrzane ponad 500 tysięcy razy.

Celem kampanii na Instagramie było wsparcie promocji na świąteczną książkę kucharską Lidla „Ryby są super”, a działania prowadzone były w okresie 1-19.12.2015. Pierwsza kampania reklamowa Lidla w tym serwisie społecznościowym dotarła do ponad 70% osób w grupie docelowej marki na Instagramie.

Dodatkowo, wykorzystanie tego kanału w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie pozwoliło przebić się przez świąteczny clutter. Osiągnięcie takich wyników możliwe było dzięki dopasowaniu contentu do kanału, w którym kluczowe są piękne i wysokiej jakości kreacje. Agencja VML Poland we współpracy z zespołem social media Lidl Polska stworzyła serię postów opartych na zdjęciach i video 3D prezentujących książkę, w której Dorota Wellman i Karol Okrasa zawarli 80 przepisów na ryby i owoce morza.

Ponieważ Lidl inspiruje wszystkich pasjonatów gotowania, poprzez posty wzbudzano apetyt na potrawy z ryb i ich przygotowanie z pełną inspiracji książką „Ryby są super”.W ramach działań przeprowadzono także konkurs. Odpowiadając na pytanie „Dlaczego ryby są super?” w formie komentarza zamieszczonego pod postem konkursowym w serwisie Instagram można było wygrać egzemplarze książek z autografem Karola Okrasy.Zapoznaj się z case study >>Lidl Polska na Instagramie >>Przy tworzeniu kampanii agencja VML Poland wraz z zespołem social media Lidl Polska współpracowała z Creative Shop’em i bezpośrednio z zespołem Instagram.

Zrzut ekranu 2016-04-11 o 15.29.37

13009723_10153634983867449_873673443_o

Łukasz Majewski PR & Marketing Manager VML Poland [email protected] +48 506 380 310

Comments

comments

133
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...