Reklamy nowej technologii

Redakcja PR - 21.03.2016
197

Gratka dla miłośników nowinek!

Jak się okazuje, reklama w internecie potrafi nadal zaskoczyć użytkowników. Istnieją spoty kontrowersyjne, śmieszne, zaskakujące swoją treścią i przekazem. Teraz jednak klipy, które wzbudzają zainteresowanie również ze względu na formę. Oto reklamy 360 stopni!

Toyota

W ten sposób postanowiono reklamować systemy bezpieczeństwa marki. Odbiorca ma szansę mieć wpływ na to, co widzi dzięki technologii 360 stopni. Obraca ekran i widzi otoczenie, a także sposób, w jaki działa system. Na użytkowniku robi wrażenie fakt, że reklama nie ogranicza jego perspektywy. Nie może przejąć kontroli nad wszystkim, ale nadal ma wpływ na to, jak potoczy się dalej akcja.

Coca-Cola

Jedną z najpopularniejszych reklam tego typu jest Coca-Cola Meksyk. Spot wspiera akcje świętowania setnej rocznicy stworzenia kultowej butelki. Dzieje się tu dużo więcej niż w przypadku reklamy Toyoty. Ruch, kolor, różne perspektywy przyciągają uwagę odbiorcy. Taktyka jest spójna z całą koncepcją wizerunku marki. Radość, energia, szczęście to uniwersalne wartości, od których od wielu lat koncern stara się nie odchodzić i jak widać, bardzo dobrze mu to wychodzi.

Volvo

Kolejny przedstawiciel koncernu samochodowego. Tym razem Volvo postanawia tak reklamować swój nowy model V90. Robią to w Genewie, skąd mamy piękny widok nie tylko na sam model, ale i na otoczenie. Trzeba przyznać, że z tej perspektywy, samochody prezentują się imponująco!

Czekamy na kolejne spoty w podobnym stylu!

Comments

comments

197
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...